Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Her er det blitt handlet en god del klær og da litt sånn at det passet til neste år. Veldig greit å få klær til 50 og 70 %. ;o)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Nei, jeg synes ikke det har vært noe særlig fine ting å få tak i denne gangen. Men så har jeg ikke dratt annet enn til det lokale kjøpesenteret og sett heller da ...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Det er jo bare dritt som er på salg! Vær så god dere som vil ha det, her satser vi på kvalitet og design:)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Synes jeg ikke. Har fått masse fint til jenta mi i bra merker til 50 %. Veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 Nei, det har vært utrolig mye dårlig. Hverfall hos kjedene. Men skal ta en tur på Reflex og Barnas Hus så snart jeg får anledning og da satser jeg på å få tak i litt. Så får guttungen litt nytt hverfall, jeg skal alltids klare meg med det jeg har, det er hvertfall bedre enn i butikkene :-)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #8 Skrevet 23. juli 2010 Her er det Reflex og Lindex jeg har kjøpt litt hos.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #9 Skrevet 23. juli 2010 Handlet mye klær til ungene for noen uker siden. Ungene gikk amokk, men helt greit for jeg betalte ikke mye for de digre posene. Sjelden ungene finner seg ting på salg stativer, men denne gangen var det masse fint de ville ha. Og vi skulle bare ha noen tynne strømpebukser..... Jeg pleier å handle klær på salg til ungene, har 3 unger som bruker nesten samme str i klær så jeg kjøper ikke klær til fullpris når jeg kan finne masse på salg. Regner med at de blir mer kresene når de blir større, og altså mer merkeklær. Jeg kjenner godt til hva de forskjellige liker, så det er ikke så vanskelig å finne ting de vil ha. Meg og hun eldste har veldig lik klessmak, så hun klager ikke over at hun sjelden får være med å kjøpe (min manns barn også) Handlet masse på kremmerhuset for litt siden, og det er sjelden gubben sier vi må kjøpe mer. Men vi fant noen "kurver" til å henge på veggen i skinn, som vi skal ha blader og annet i. Til 49kr. De var satt ned fra 299, så må si meg rimelig fornøyd. (dagen etter da gubben gikk ned for å kjøpe feil så var sjefen der, og de hadde glemt å skrive 1forran 49, men vi skulle få de til 49. Når han gikk kostet de 149,- hoho) Også har jeg hadlet noen julegaver.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå