Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Har lagt sammen kvittering fra i år. Det er gått til klær, sko noe håndklær + gaver (2 dåper). Vi er 2 voksne og 2 barn. Kom på 14 680.95. Synes det var mye. Året er ikke gått heller ennå. Synes dere det var mye? Hva ligger dere på i sum sånn ca?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 14 680.95? Kroner? I måneden? Med eller uten mat? Dette var vanskelig å forstå.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Det er i år. Fra januar. På for det meste klær, sko, men og gaver og evt håndkler. Uten mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå