Gå til innhold

Sånn englebarnsmykke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg englebarnsmykke, ser så koselig ut.

 

Men er det veldig harry? eller teit?

 

Og jeg har 5 barn, vil jeg se ut som ett juletre da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ok ut med 1 eller 2 barn. Syns de smykkene er "ut" jeg, det er jo ALLE som har dem...

 

Men det er MIN mening !! Kjøp om du vil ;))

Skrevet

Er jo litt enig, derfor jeg spørr ;)

 

Finnes det andre typer smykke, ringer som symboliser barna en har?

Skrevet

Kjøp et armebånd og ha de på det istedet :)

Skrevet

Der er noen kjempesøte smykker på www.barnevognskilt.no (tror jeg!!)

Det er et hjerte som står "mamma" på, og så henger det småhjerter ned fra det hjertet, alt fra 1 til 4 el. 5 barn. Kjempefint!! Sølv.

Jeg skal ha et slikt :))

Skrevet

Takk, det var kjempe nydelig, og ikke så prangende.

Mange takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...