Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Jeg ønsker meg englebarnsmykke, ser så koselig ut. Men er det veldig harry? eller teit? Og jeg har 5 barn, vil jeg se ut som ett juletre da?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Det ser ok ut med 1 eller 2 barn. Syns de smykkene er "ut" jeg, det er jo ALLE som har dem... Men det er MIN mening !! Kjøp om du vil )
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Er jo litt enig, derfor jeg spørr Finnes det andre typer smykke, ringer som symboliser barna en har?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Kjøp et armebånd og ha de på det istedet
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Der er noen kjempesøte smykker på www.barnevognskilt.no (tror jeg!!) Det er et hjerte som står "mamma" på, og så henger det småhjerter ned fra det hjertet, alt fra 1 til 4 el. 5 barn. Kjempefint!! Sølv. Jeg skal ha et slikt )
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Takk, det var kjempe nydelig, og ikke så prangende. Mange takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå