Mamma+2 Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Er jo en mannsalder siden jeg tok hull i øra...så aner ikke hva det koster nå.. Stedattera mi ønsker SÅ å få tatt det, tenkte kanskje overraske henne med dette i helgen
Mom2Two Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Er det ikke noe sånt som 200 per hull da? Har i hvert fall sett den prisen, men det varierer jo noe. Ville kanskje avklart at det også var greit for moren:)
Mamma+2 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2010 Jeg hadde ikke gjordt dette uten samsvar med faren ...jenta bor hos oss på full tid.
Mom2Two Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Hun blir sikkert kjempeglad:-) Husker jeg synes det var så utrolig stas da jeg fikk hull i ørene, hadde mast og mast;) Tror jeg var 5 eller 6. Minsta her er 5, men får vente noen år til, tror jeg. Rart hvordan man endrer syn på ting gitt..hehe..
Mamma+2 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2010 He-he...ikke sant... Her er jenta snart 11...så jeg må vel si jeg syns det er "på tide", men veldig mange får det før skolestart har jeg inntrykk av...men her har hun ikke vert tøff nok til det før nå.... Vi skal fortelle henne det i dag ved middagsbordet...så tipper det er ei som blir glad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå