Jippiajajee Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Blir nesten dårlig av å lese om alle som har mista slimproppen, kjenner murringer eller som har født!! Jeg og vil!!!!!
Gjest Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 vetikke hvor langt på vei du er, men jeg er 30+3 og er ganske sikker på at snuppa ikke engang har lagt seg med hodet nedover Ingen murringer, ingen propp, ikke vann i kroppen, ikke noe nedpress, ingen tegn i det heletatt hehe men, så er jo jeg ganske langt unna termin også da Din vesle kommer nok akkurat da h*n føler for det
Jippiajajee Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2010 jeg er 36 uker på veg... Hun har ligget med hodet ned siden uke 28, men det har ikke festet seg.. men hun har funnet favorittstillingen sin ja.,.. med ryggen og rumpa ALLTID på høyre side:) Jeg vet hun kommer mest sannsynligvis ikke viser seg før det er gått 4 uker eller noe.. men fyyy... jeg er klaar!!!
Nicoline3 Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Jeg føler med deg........men kan jo nevne at jeg er 40 uker på vei og 3 dager unna termin UTEN et eneste tegn!!! Tror du jeg blir gal av å lese om propp,murring og rier......JAAAAAA!!!! Ser fortvilet på papiret hver gang jeg er på do,men NEIDA....ingenting av interesse!!! Prøver alt jeg kan å trøste meg med at det er MAX 2 uker til jeg har lille prinsen hos meg.....men det er laaaaaaange dager kjenner jeg! Har bekkenløsning, høyt bt og proteiner i urinen, så jeg har fått streng beskjed om å ta det HELT med ro!!! KJEDER MEG!!!!!!! Alt er klart til han kommer, så jeg har faktisk ikke noe å gjøre. 3 åringen har ferie i to uker til fra barnehagen, og skjønner virkelig ikke hvorfor mamma er så sinnsykt kjedelig!!! Ikke gøy dette her nei! Puhhh.......dette ble dagens klage innlegg,beklager at det skjedde på ditt innlegg!!!
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 signerer her jeg.. i dag har tårene trilla i mange timer pga legen min sa at e heeeelt sikkert kom til å gå over tida, og det med endel dager... så da toppa det seg gitt.... begynner å bli kjempe lei av å vente på denne berømte tegningsblødningen... kommer sikkert ikke til å oppleve den likevel....
Jippiajajee Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2010 Da lar vi dette bli dagens klagetråd!!!! deilig å få ut litt frustrasjon!!) delt glede er dobbel glede og delt sorg er halvert sorg!! La oss håpe modningsguden kommer snart!!!)
fiskelisken Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 Jeg også gikk å ventet på slimproppen men da jeg var hos jordmor og ble tøyet litt på tirsdag sa hun at jeg ikke hadde noen slimpropp...og jeg har ikke lagt merke til at den har forsvunnet heller Er 40+5 idag og 3 dager over terminen. Ingen tegn ennå å går bare å venter! Jeg vil ha smerter nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå