Gå til innhold

Noen som kan dette med HCG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er normal HCG verdi når men er 7+x?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

43 - 64 days (from conception) 57 - 78 days (from LMP) 25,700 to 288,000

57 - 78 days 79 - 100 days 13,300 to 253,000

Skrevet

Takk, fikk målt 55.000 på onsdag når jeg var 7+1, venter på dagens resultat, så det høres bra ut foreløpig.

Skrevet

Det er egentlig meningsløst å måle hcg når man er så langt på vei. Du kan ha hatt synkende hcg siden onsdag og det vil fremdeles være helt normalt. Nivået går opp til en maks på 50-100,000 hos de fleste, deretter nedover igjen og stabiliseres rundt 20,000.

Er man syv uker på vei, er det ultralyd som er tingen for å si om alt er som det skal.

Skrevet

Jeg har hatt noen blødninger med 1 ukes mellomrom, med sykehuset har litt dårlig kapasitet på grunn av ferie avvikling, fikk ikke UL.

De ville måle HCG

Skrevet

Ja, det er visst utbredt en del steder. Dersom den stiger (du bør ikke forvente dobling per to døgn når du er så langt på vei) er det fint. Dersom den synker er det ikke nødvendigvis noe problem. Med andre ord gir det ikke all verdens informasjon.

Skrevet

Enig m pila. Hcg-nivået gir egentlig ikke så mye info såpass "sent" i sv.skapet. Jeg fikk målt mitt i uke 9, og da var det en liten nedgang på to dager. Men her sitter jeg da med en fin-fin kul på magen fortsatt, og 2 mnd igjen til termin=)

Skrevet

Den var steget til 69.000 ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...