Gå til innhold

JIPPI! :) 12 uker i morgen!


soliver

Anbefalte innlegg

Endelig er den magiske uke 12 kommet! Deilig å komme 1/3 på vei!! :D Nå er det skuldre som senkes og babyting som ikke om så lenge kan komme i hus! :D <3 Flere som syntes det begynner å gå fort? Om et halvt år er jeg mamma! Vanvittig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :) Jeg henger ikke helt med på dette uke styret, har termin 14.2, når har du termin? Og når er det vanlig å "kjenne" noe? kvalmen er avtagende, men hodepinen er her fortsatt. Står så forskjellig rundt på "alle" terminkalkisene, men jeg kommer til 10+4 er dette uke 11? Og på søndag vil det bli 10+6, er det uke 12? Føler meg fryktelig teit n¨, hadde fulle kontroll tidligere, men ikke nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk 12 uker! Jeg var 12 uker igår! SÅ GØY! Vi er i 2. trimester! :o)

Det klør i fingrene etter å kjøpe inn alt som trenges. Klarer nesten ikke å styre meg. Har jo allerede begynt å strikke, så nå har jeg strikket en ulltrøye (ubehandlet ull, med lanolin), et par lange merino-ullsokker og holder på med det 2. ammeinnlegget til meg selv. Det er så gøy!

 

Lykke til videre i svangerskapet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikker du ammeinnlegg? Er det bra greier? Kunne du lagt ut oppskrift? På forhånd takk! Jeg er 12+5 idag.. jippi!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg var akkurat 12 uker i dag, men på ul ble jeg satt til 12+2, helt greit for meg;) Det var veldig rart å se/høre hjertet og at den lille sprellet med armer og ben. Da ble alt plutselig veldig virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere enn meg som har mistet alle symptomer? Kjenner egentlig ingenting, bare hodepinen, er dette graviditetstegn? Alt har vært bra på alle kontroller tidligere, og ingen blødninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oxo 12 uker i morgen, føler ikke at jeg er gravid i det hele tatt... :-/ Dette sv.skapet er totalt annerledes enn det forige... Skulle så gjerne hatt litt flere symtomer... HEHEHE... Er sikkert veldig sprø når jeg tenker sånn... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kommet meg over til 12 uker, 12+2, superglad! Og vanvittig å tenke på at om et drøyt halv år er jeg MAMMA :)

Merker svært lite til at jeg er gravid, bare litt "stikkinger" i nederste del av mageregionen av og til. Og blir litt slapp også av og til, men det er bare å sløven på sofaen litt så går det så greit så :)

 

Lykke til alle sammen!

 

Strikke ammeinnlegg har jeg ikke tenkt på en gang, men mottar gjerne link til oppskrift jeg også!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...