Gå til innhold

JIPPI! :) 12 uker i morgen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! :) Jeg henger ikke helt med på dette uke styret, har termin 14.2, når har du termin? Og når er det vanlig å "kjenne" noe? kvalmen er avtagende, men hodepinen er her fortsatt. Står så forskjellig rundt på "alle" terminkalkisene, men jeg kommer til 10+4 er dette uke 11? Og på søndag vil det bli 10+6, er det uke 12? Føler meg fryktelig teit n¨, hadde fulle kontroll tidligere, men ikke nå :)

Ja, tenk 12 uker! Jeg var 12 uker igår! SÅ GØY! Vi er i 2. trimester! :o)

Det klør i fingrene etter å kjøpe inn alt som trenges. Klarer nesten ikke å styre meg. Har jo allerede begynt å strikke, så nå har jeg strikket en ulltrøye (ubehandlet ull, med lanolin), et par lange merino-ullsokker og holder på med det 2. ammeinnlegget til meg selv. Det er så gøy!

Lykke til videre i svangerskapet :o)

Annonse

Jeg er oxo 12 uker i morgen, føler ikke at jeg er gravid i det hele tatt... :-/ Dette sv.skapet er totalt annerledes enn det forige... Skulle så gjerne hatt litt flere symtomer... HEHEHE... Er sikkert veldig sprø når jeg tenker sånn... :-)

Også kommet meg over til 12 uker, 12+2, superglad! Og vanvittig å tenke på at om et drøyt halv år er jeg MAMMA :)

Merker svært lite til at jeg er gravid, bare litt "stikkinger" i nederste del av mageregionen av og til. Og blir litt slapp også av og til, men det er bare å sløven på sofaen litt så går det så greit så :)

Lykke til alle sammen!

Strikke ammeinnlegg har jeg ikke tenkt på en gang, men mottar gjerne link til oppskrift jeg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...