Gå til innhold

Planleggingen gikk ikke som planlagt


Gjest

Anbefalte innlegg

Da går jeg på min tredje dag over terminen. Det er i seg selv ikke så lenge, men ble flyttet 11 dager fra min egen termin som jeg egentlig er sikker på var mer riktig. Naivt av meg å tro at jeg derfor skulle få babyen rundt ul terminen.

Derfor planla jeg at svigermor skulle komme på besøk nå til mandag den 26. juli og få være sammen med gullet en uke. Mamma og pappa skulle også komme en tur denne helgen. (Vi bor 50 mil unna foreldrene våre). Alt er klart og jeg var rett og slett sikker på at han skulle komme forrige fredag. Har hatt harde regelmessige kynnere, propper har gått og har fått modningsakupunktur flere ganger, samt akupunktur for å sette igang uten at noe har skjedd. Kjenner jeg er litt oppgitt i dag. Sovet tre timer i natt og litt frustrert over at planleggingen min ikke gikk som den burde ifg meg selv. Vet jo så inderli godt at babyer kommer når de er klare, men mistet visst hodet et sted på veien. Har heller ingen jordmor eller lege nå for de er på ferie, så stripping er litt vanskelig å få til. Nei, dette var en skikkelig kjip dag :(

 

Beklager måtte bare klage litt. Er til vanlig veldig optimistisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...