gulda Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Har hørt at det har kommet noen bleier på markedet beregnet på bleieslutt, som føles våte, eller noe. Men jeg kan ikke finne disse, og vet egentlig ikke hva jeg ser etter heller.. Har en liten en som kjenner når han skal tisse og kan gå på do, men ford han er et utpreget vanemenneske så nekter han å droppe bleien. Derfor hadde jeg håpet at det kanskje ville få mer fortgang i ting hvis bleien føltes litt mer ubehagelig.. Huff, hørtes litt slem ut nå, men i og med at bleiene er så gode, så synes jo han det er like greit å ha dem på.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Går ikke an å legge en klut inni en vanlig bleie? Dersom du klipper opp en gammel skjorte slik at klutene kan kastes sammen med bleien burde det fungere. Tror nemlig det er slutt på avvenningsbleier. Evt forsøke noen billigmerker/utenlandske bleier?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Vel, vi har prøvd disse og syntes ikke at de fungerte. De var til og med veldig stas å bruke på grunn av fin design, så da ville hun iallefall ikke slutte med bleie. Bleieslutten fikk vi til uten disse. Om du vil likevel vil ha, tror jeg de selges på utvalgte Ultra, Meny og Kiwibutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå