Gjest Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Jeg tok en test (igjen) idag og denne gangen kom det opp en sterke linje men den er tynnere enn den på linjen som finnes vedsiden av om noen skjønner.. Betyr det likevel det er en strek?
looniecartoonie Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Så sant det finnes et snev av en rød strek er den positiv. Det er så sikkert at du ikke trenger å teste på nytt. Grattis!
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 En strek kommer kun når d er hcg i urinen:o) så gratulere så mye:D
Gjest Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 skjønner ingenting, tok test med first response nå, og den viser negativ kanskje jeg ikke er gravid likevel..
mamma+spire Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 føler virkelig med deg...ønsker, tror og håper jeg kan gratulere deg det samme skjedde med meg, da jeg var på ferie i syden. fant et apotek og kjøpte 5 stk tester der...3 var defekte, og 2 var nesten umulig og se... så jeg kjøpte clear blue på vei hjem fra flyplassen... gravid 3 + dvs jeg er 5 uker på vei. veldig rart det ikke viste på testen. Mitt enkle råd,som jeg lever etter herfra. clear blue er best, der står det digitalt, gravid el ikke gravid, da trenger en ikke tvile., lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå