Gå til innhold

Halveis!


Nina 69  G91  J09  J10 ?

Anbefalte innlegg

Jaja, da var vi plutselig halveis da.

Syntes de første 12 gikk seeeint men nå er det plutselig 20 uker...

Huff, fødselen nærmer seg med stormskritt.

Har ei lita tulle på 17 mnd så det er ikke såå lenge siden sist. Trenger ikke kjenne så godt etter før jeg "kjenner" hvordan det var da nei hehe. Men men, det som kommer inn må jo ut igjen også ;-)

Nei, vi får nyte tiden som er nå, plutselig er det desember og termin og fødsel og jul og alt...

God sommer jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også halveis i dag. Og begynner å bli utålmodig ovenfor magen. Syns den kan begynne å vokse litt mer. Den har jo nesten ikke vokst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :) Jeg er foreløpig bare 18+6, men tiden flyr avgårde. Gleder meg til jeg kan si halvveis jeg også, utrolig at man har kommet så langt allerede. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ehm, 103 cm rundt magen så jeg kan ikke akkurat si jeg er liten... Er slank ellers så det er magen som virkelig strutter her. Og ja, det er bare en inni der hehe. Har vært på 5 ul så da skulle jeg tro det hadde blitt oppdaget hvis det var flere der inne. Tror det har noe med at det ikke er så veldig leng siden sist så musklene har ikke rukket å " komme til seg selv" enda. Spennende å se hvor dette ender hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 uker på vei :) tiden flyr..

Jeg synes ikke jeg har sånn veldig mage jeg heller.. Men det kommer seg, ser nesten utvikling uke for uke, og det er jo morro.. Junior er også veldig aktiv om dagen :) samboer kjente han for første gang i går :)

 

Jeg har kun gått opp 4,5 kg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 20 + 4 i dag med tvillinger å magen står rett ut huff huff men det er jo moro også da:)

 

gleder meg til jeg er over de magiske 26 uker.. da tror jeg at skuldrene kan senkes, da vet man jo at skjer det noe nå er mulighetene store for at barna overlever uten men :)

 

nedtellig.. heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også halvveis nå. Synes magen er vokst noe voldsomt de siste to ukene. Buksa som passet fint på fredag passer overhode ikke i dag (mandag). Jeg slår ikke 103 cm, men 93 cm, førstegangsgravid og tynn i utganpunktet. Bra jeg ihvertfall er kommet til uke 20. Med 20 uker igjen kommer dette til å bli enormt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...