Gå til innhold

BURSDAG!


ST02-10

Anbefalte innlegg

Idag har jeg buuursdag!!

Selv om jeg virkelig virkelig virkelig vil at prinsessen min skal komme ut snart, så kan hun godt vente til denne dagen er over :P

 

Men send gjerne over fødselsfremkallende vibber til meg, det er alt jeg ønsker meg i år :D

Nå skal jeg spise sjokolademuffins som min store prinsesse på 8 år har laget til meg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen;) Håper det ikke skjer om så altfor lenge da:)

 

Jeg er ikke fødeklar, så han kan godt vente til august med å komme ut... har termin 7., men han trenger ikke vente så lenge over den datoen heller da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!! Vi gjør som foreldrene våre og formerer oss til seinsommeren :D Har bursdag sjøl om en uke, og den dagen vil æ egentlig ha for meg sjøl :D dvs, at småen kan godt gjøre meg den tjenesten og komme før ;)

 

Måtte dagen din bli riktig flott! 8-årige jenter er eksperter på partyfiksing, så her må du bare lene deg tilbake og nyte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen og lykke til med fødsel :) Har du snart termin eller er du bare klar for å få ut den lille?

Nå er jeg starta på permisjonen min... rare greier... hehe...

Håper du hadde en fantastisk dag me muffins ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen!

Vi har stooorkost oss idag i det fine sommerværet med MASSE muffin spising, skillingsboller og kinamat :P

JEnten min på 8 fikk seg også en tur på stranden så idag har det bare vært kos! Tror faktisk det er første dagen på LENGE hvor jeg ikke har ønsket og sutret for at babyen ikke vil ut :P

 

Jeg har termin 9 august og er klar som et EGG til å få henne ut :D Tror ikke jeg klarer så mange dager mer med bekkenet hvor nå attpåtil har fått vann i føtter og hender.....festlig!!!!!

 

Men dagen idag var toppers og nå er det leggetid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...