Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Og fant dette på "sendte meldinger": 2 g. Har cash. Har ikke fått snakket med han enda, måtte tenke litt først. Hva kan kjøpes i gram og betales i cash? Bare for å presisere; jeg ville aldri tittet på telefonen hans dersom jeg ikke hadde hatt mistanke til noe. Hva ville dere gjort? det trenger jo ikke være noe i det hele tatt?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Jeg beklager å måtte meddele at mannen din nok en HASJNARKOMAN!!! Eller i det minste at han har planlagt å kjøpe seg litt å røyke på, er vel ikke så mye annet man kjøper i gram og betaler cash vel..?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Kjøpes det typisk i 2 g? jeg er helt blank på sånne ting. Vet han drev med litt av hvert før, men har ikke gjort noen ting så lenge vi har vært sammen - eller det vil si, som jeg vet da.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 1 g, 2 g, 10 g.. Er vel litt mer vanlig å kjøpe mer, så det er jo relativt uskyldig da Verre at han holder det skjult for deg enn at han røyker syns nå jeg..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #8 Skrevet 23. juli 2010 er det? hvor mye "pleier" man å kjøpe da?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #9 Skrevet 23. juli 2010 Hvorfor tror alle at det er hasj? Det kan være amfetamin, kokain, marijuana, eller heroin. Alle disse stoffene er vanlig å kjøpe i gram. Det er helt vanlig å kjøpe kun 2 gram til eget forbruk. Hvis det er amfetamin/kokain/heroin holder 2 gram til 4 doser dersom han ikke er narkoman/storforbruker. Uansett er ikke den meldingen så mye å lure på. Det betyr rett og slett at han ønsker å kjøpe narkotika av et eller annet slag.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #10 Skrevet 23. juli 2010 Vet bare at i min omgangskrets så er 2 gram "lite", det er sånn man kjøper for å ha litt å kose seg med, er ikke noe big deal. Synes som sagt heller du skal bruke energien din på at han evt holder dette skjult for deg, eller bare spørre ham rett ut.. Siden du tydeligvis vet om fortiden hans, så kan det jo ikke være et kjempeproblem for deg, eller..? Er lenge siden jeg har røyka sjøl, men er overhodet ikke hysterisk på dette, og syns folk må få røyke litt hvis de vil, så lenge det ikke går ut over andre, og det gjør det jo ikke hvis du ikke har merket noe..?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #11 Skrevet 23. juli 2010 TS her. Jo det er i så fall et kjempeproblem for meg, noe han vet veldig godt. For meg er det verre enn om at han skulle vært utro. Jeg skal spørre han rett ut, men villle bare høre om alle andre tenkte det samme som meg eller om det kunne være noe helt annet.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #12 Skrevet 23. juli 2010 Jupp, narkotika. Det eneste andre jeg kommer på at man kjøper i gram er gull og safran, men det er det ikke vanlig å bestille per sms liksom.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #13 Skrevet 23. juli 2010 Fatter du ikke den hi, så er du dum!!! Sier seg selv at gubben skal ut og skaffe seg noe "gress"
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #14 Skrevet 23. juli 2010 Hvorfor tror du han røyker??? Det kan hende det er amfetamin/heroin/kokain han ønsker å kjøpe.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #15 Skrevet 23. juli 2010 Uff uff. Vet ikke hva jeg skal gjøre. HI
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #16 Skrevet 23. juli 2010 det er neppe hasj, 2 gram er ingenting. det er nok kokain eller amfetamin. er du riktig uheldig er det heroin men det får vi håpe at det ikke er.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #17 Skrevet 23. juli 2010 Du har min fulle sympati :-( Du må jo nesten snakke med ham. Men kan du tilgi ham da? Han kommer nok til å prøve å bortforklare med "skulle kjøpe for en kompis" og andre dølle unskyldninger ...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #18 Skrevet 23. juli 2010 Enig med 10.50. 2 g hasj er ingenting. Høres mest ut som kokain eller amf. Tror nok du burde ta deg en prat med samboeren din.....
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #19 Skrevet 23. juli 2010 Er det ingenting? Hvor mye er en vanlig dose hasj da?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #20 Skrevet 23. juli 2010 Er det ingenting? Hvor mye er en vanlig dose da?
PAVEEL Skrevet 23. juli 2010 #21 Skrevet 23. juli 2010 Herrefred, seff kan det være hasj! 2 g, er nok til ei stor kosestund og mer enn det! Han skal vel ha noe "godis" til helga da vettu. Du får ta deg en prat med han:-) Hilsen ei som har røyka hasj utallige ganger i min ungdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå