Gå til innhold

Erfarne tempere jeg trenger litt hjep her............

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang i min "tempekariere" opplever jeg nå at temp forholder seg høy selv om jeg har fått mensen (blør like mye og har mensmurringer, dette førles som en vanlig mens).

Temp er høy, og har faktisk etter at jeg begynte å blø har temp blitt enda litt høyere enn det den var i går(?).

Synes dette er veldig snodig!!

Jeg har rester av en forkjølelse, men har ikke feber og føler meg ganske frisk. Så vil ikke tro at det skal ha noe å si på tempen?

Det er med i historien at jeg tok en grav.test for to dager siden men den var negativ. Når temp forholt seg høy selv når mensen var ventet var jeg sikker på at dette var et gravidtegn.

Er det noen som har opplevd det samme? Takker for alle svar ,-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var jammen pussig... Regner meg som litt kjent med temping, etter tilsammen 2 år med tempen i munnen kl 6 om morgenen :P

Men akkurat dette har jeg ikke opplevd. Og mensen er helt som vanlig og forventet??

Jeg får ikke mye høyere temp når jeg er gravid, mot normalen. Jeg synker litt (0,2 grader) for så å stige opp igjen kanskje 0,3 - 0,4. sånn har det vært ved begge svangerskapene mine.

Fikk du TR i går? Kan jo ikke skjønne at du har vanlig mens, med stigende temp?! Har du pay FF da? Så du kan sjekke ut litt, eller bare søke på lignende charter?

Er jo noe som heter "ingen regler uten unntak", så det kan jo bare være at kroppen din er rasende festlig! Eller at det blir litt kluss pga sykdommen?

Nei, jeg hadde visst ingen gode svar jeg.. Men nå må du holde meg oppdatert, for nå klør jeg i hodet og skjønner sikkert like lite som deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...