Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Samboeren min skal være fadder til et barn (er tvillinger, fadder for den ene). Jeg har aldri vært i dåp, heller ikek døpt mitt barn - så trenger tips! Pappan hadde sagt at det var mer enn ok å ikke kjøpe sånne teite dåpsting som sølvkopp osv. Hjelp!
nawi Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Kjøp pledd med navn, fødselsdato, vekt og lengde på pledd.net. Kjøpt til begge barna mine + min søsters barn. Veldig fornøyd;-)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 en av de tingene vi ble mest glad for var en sangbok. Virkelig morsomt for både store og små. Andre ting kan være støpe sett for å tak avtrykk av hender/føtter, et fint fotoalbum med ingravet navn, praktiske ting som han trenger senere (tripp trapp stol og lignende), et pent smykke osv. mulighetene er mange
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 http://www.babydesign.no/comersus/store/comersus_listCategories.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå