Snappie Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Denne er midt i blinken for oss gravide. Kos deg, slapp av og les. http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Hoeye-krav-gjoer-gravide-engstelige-1124744.html
Mus Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Jeg kjenner meg ikke igjen i det der med at gravide er så fryktelig engstlige og at man blir skremt av nettet (BIM) og andre uvitenskaplige kilder. Syns selv jeg har fått mye trøst og oppmuntring på nettet og fått tips og råd der jeg trengte det. MEN jeg kjenner meg igjen i det om at vi skal være vellykket på veldig mange områder! Det holder liksom ikke å ruge fram et nytt liv, jeg må trene (styrke, kondisjon for ikke å bli tjukk, yoga for å takle fødselen med stil og bekkenbunn for å være stram og fin i gamla etterpå), holde meg slank, yte som før på jobb, yte som før sosialt, yte som før parforholdsmessig og seksuelt og se velstelt og fresh ut (selvom kroppen forandrer seg fra uke til uke og buler i alle retninger). DET syns jeg er slitsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå