Gå til innhold

25 dager igjenn :)


vvv85

Anbefalte innlegg

Da har jeg nok en gang overbevist legene om att mitt barn ikke ville komme i uke 30.. nå har jeg bare 25 dager igjenn å er utrolig spent på når det skjer :) vert innlagt for falske rier å blødninger ett par dager i uke 34 +4..og det er ikke så verst..første svangerskape mitt var det ut og inn av sykehuset!! tror nesten jeg går på overtid jeg...har en viss følelse av det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også 25 dager igjen. Ble innlagt på føde avd i Sverige natt til søndag m sammentrekninger m 5 min mellom rom. Men det skjedde ikke noe mer. Da avsluttet vi ferien en uke før, og dro hjem til Norge. Nå har jeg sammentrekninger jevnlig, så sant jeg ikke holder meg helt i ro. Slitsomt, og kjedelig da jeg ikke orker å gjøre noe. Skjønner ikke hvordan jeg skal få dagene til å gå. Håper lille bror finner ut at han vil komme før termin.

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig kjederlig...jeg har også sammentrekninger!! håper litt på før termin jeg også men ser ikke ut til att det skal skje!!Så prøver å finne på mest mulig selv om jeg er så sliten att jeg helst vil sove..

 

lykke til du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos jordmor på mandag. Hun sa at nå har hodet festet seg. I dag morres da jeg tørket meg på do var slimet litt farget. Håper dette betyr at mormunnen gjør seg klart til fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...