Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 ...Hvorfor ønsker jeg og gjøre det igjen? Nå har jeg to barn og like forbaska føler jeg at jeg blir misunnelig på venninner som er gravide og skal føde. Begge gangene lovet jeg meg selv at dette skal jeg ALDRI gjøre igjen.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Vi har nok en genfeil Uansett, selv om det er det vondeste, så er det jo det mest fantastiske og mirakuløse vi bidrar med i løpet av livet. Vi skaper et nytt menneske, da tåler vi noen timers smerte (pluss noen måneder med diverse plager).
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Jeg prøvde å føde naturlig, men alt stod fast! og skal ha keisersnitt ved neste graviditet også og det plager meg overhode ikke
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Ja, slikt er vi visst lagt..glemmer den smerten fort og vil ha nye baby Heldigivs er det forskjell på fødsler også, jeg ble aldri skremt til å føde igjen selv om jeg ble igangsatt. Kan FINT gjøre det igjen. Verre er det med et nytt svangerskap, skrekk og gru!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Lurer jeg også på!! Har hatt 1 ks og 2 fødsler, og under begge fødslene har jeg brølt ut flere ganger at dette gjør jeg ALDRI igjen! Skjelte ut smaboeren min fordi det var "hans feil", og husker at jeg tok tak i genseren hans og drog han hardt inntil meg og sa "Lov meg at jeg aldri blir gravid igjen!!!!" Men nå er jeg klar igjen! Har en baby på 2 mnd. Og sist var skikkelig fælt for rakk aldri bedøvelse. Bønnfalt jordmor om å legge meg i narkose! Haha!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Jeg syns de var vonde og gjør det ikke igjen. Og det er ikke pga fødslene da. Men de frister ikke til gjentakelse de heller.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 Hadde ikke vi kvinner vært skapt slik ville menneskeheten dødd ut;-) Så jenter,verden består takket være oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå