Gå til innhold

Er dette et harry sofabord?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det var fint, jeg! :-)

Skrevet

Jeppjepp, mamma prøver å prakke på meg et. Jeg vil ikke ha det.

HI.

Skrevet

Kunne passt i en kjellerstue for tenåringsgutter, med en avdanka svart skinnsofa!

Skrevet

Synes ikke det var direkte stygt, men av erfaring vet jeg at det er dumt å ha glassbord - det blir fort stygt og flekkete og har man attpåtil barn er det umulig å holde rent.

Skrevet

Ikke det styggeste jeg har sett, men ville ikke hatt det selv.

Men har hatt glassbord en gang og aldri mer. Blir jo flekker og merker og støvete og gud vet hva med en gang. Endte opp med å ha en heldekkende duk til slutt.

Skrevet

Oi, det eneste jeg klarte å tenke da jeg så dette bordet var: "Hjelp, tenk så mange fingermerker det blir på det" ;)

Skrevet

Anbefaler ikke glassbord nei, må gå å tørke av hele tiden.

Men alt i alt syntes jeg det var fint, hvis resten av huset har lignende innredning. Ikke noe vits å ha gammal rød skinnsofa med slitemerker her og der, til det bordet. DA er det harry! :-)

Skrevet

JA!!!

Blodharry.

Ser ut som et bord tatt ut fra en tidlig 80-talls Derreck-episode.

Blææææææhhh!!!!

Skrevet

Ville ikke hatt det selv, men vet noen som har det og det passer inn der... Men hun tørker jo av det hele tiden også da...

Skrevet

Ser veldig billig ut. passet best på en hybel

Skrevet

Broren min hadde et nesten helt likt bord på gutterommet så, ehh, svart skinnsofa til da eller..?;)

Skrevet

Avhenger helt av interiøret ellers og om det passer til boligen. Passer det ikke perfekt inn, er det dødsharry ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...