Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Jeg har i hele mitt voksne liv brukt tiden min på å prøve å se bedre ut, være tynnere og bla og bla og bla.... BLÆH! Jeg grøsser.. Nå er jeg godt over 30 år, firebarnsmamma og kone og jeg er FERDIG med slanking og jeg trener når JEG HAR LYST ;-) Jeg er IKKE slank, men jeg har det bra! Jeg koser meg med mat, vin, kaker og godt. Jeg har dobbelthake, bilringer, saftig rumpe og store lår! Jeg har en mann som elsker formene mine og vi har et fantastisk sexliv <3 Jeg er aktiv og frisk, men jeg er TJUKK.......og jeg trives med det!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Uff, jeg er også i 30-årene med mange barn og feit. Jeg vil IKKE være det! Synes det er stygt og ønsker meg kondis og spenst.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Det er ikke utseendet som gjør at jeg er deprimert av å være feit, det er det høye kolesterolet og den tunge kroppen som orker mindre enn den burde. Heldigvis er jeg ikke feit lenger. Jeg koser meg fremdeles med kaker og sjokolade, men nå når jeg er mer trent og har et bedre kosthold, har jeg mindre behov for slik kos. Tenk at ungene dine ikke har så lyst at du skal dø av hjerteinfarkt før du er seksti.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Du kan da ha kondis og spenst selv om du er feit??
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Det er ikke sånn at jeg sitter på ræva og stapper i meg og blir større og større. Jeg går tur 2-3 ganger i uken og jeg spiser relativt sunt, men jeg trives med runde former og får ikke panikk om jeg legger på meg et par kilo. Fysikken min er helt fin, kolesterol og blodtrykk er fint - jeg er frisk! HI
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Jeg har ikke det med mindre jeg er slank nei.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Kan jeg spørre om høyde og vekt? Jeg er 90 kg, men dagsventende og regner med å gå ned ca 10 kg etter fødsel. Derfra må jeg "jobbe" meg ned de 20 kg jeg anser som overvekt. Er 170 høy.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 jeg er 175 cm høy og veier 93 kilo, 25 kilo mer enn jeg veide før første graviditet... HI
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 Ja da er du stor, men kanskje ikke direkte feit? Jeg er glad på dine vegne som trives slik, men for min del er det ikke noe alternativ. Gruer meg virkelig til å begynne med slanking, sukk...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #10 Skrevet 23. juli 2010 Når du sier feit tenker jeg SKIKKELIG stor. Jeg er selv SKIKKELIG stor og ble litt forundret over innlegget ditt. Når man er så stor at man ikke kan hoppe lett opp fra gulvet, jogging ikke er en mulighet uansett hvor god kondisjonen er - og klærne må være i størrelse 50 (så godt som umulig å finne klær) - DA er det ikke gøy å være feit. Jeg er blid som ei sol, men er helt klar på at SLIK som DETTE vil jeg ikke være. Jeg er lovet hjelp på veien ned, så vi får nå se Er jo uansett godt å 'høre' at du trives med degselv HI! Man trenger ikke være sylfide for å ha et godt liv
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #11 Skrevet 23. juli 2010 Jeg er 1.77 og veier 100 - har gått ned 5 kg, så jeg veide 105 før. Skal veie rundt 77 eller noe for å være "normal." Jeg ser ikke skikkelig feit ut (selv om jeg ofte føler det sånn.) Men jeg har jo sett bilder av meg selv, og vet f.eks at jeg ikke har skikkelig feite bein. Men jeg er en glad person:) Selvfølgelig ønsker jeg å gå ned så jeg kan kjøpe de kjolene jeg har lyst på og mye annet...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #12 Skrevet 23. juli 2010 Og jeg er som deg, bortsett fra at mannen min er kroppsfiksert og gir tydelig uttrykk for at jeg ikke ser bra nok ut...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #13 Skrevet 23. juli 2010 Hei hei, firebarnsmor her også. Er som deg litt feit, 79 kg fordelt på 166 cm, var 86 for 2 mnd siden. Jeg trives ikke helt med å se ut som jeg gjør. Til hverdags er det heilt greit, men er ikke så gøy når det er sommer og varmt og en liksom skal kle av seg. Ikke har kroppen min godt av de ekstra kiloene heller. Så jeg prøver å gå ned litt, sånn i sakte tempo. Men nå er jeg gravid igjen da hehe Men blid, det er jeg okke som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå