Gå til innhold

Jeg er redd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ta meg sammen og shave litt i kveld...da jeg kom til armene så jeg (ja jeg så den) en kul eller slags hevelse under armen!!!!!!!! :-O

Nærmere puppen enn armhulen.

Ble drit redd. Kreft er liksom det første som går gjennom meg, og det er det jeg er mest redd for i hele verden etter å ha mistet nære familiemedlemmer av sykdommen.

I tillegg er jeg gravid, uke 19. Masse rare og ekle tanker i hodet, og gubben er på jobb ennå.

Noen som har opplevd liknende og kan berolige meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melkekjertler og hormoner :-)

Skrevet

Til 2313;

Tusen takk for svar!!!! Tror du at det kan være så enkelt altså?! Skal til legen for vanlig sjekk neste torsdag, så det er laaaaange dager å være redd.

Takk for svar uansett.

Skrevet

2313 her.

Hvor gammel er du?

Er klumpen vond?

Myk eller hard?

Ruglete?

Ja, jeg tror det er så enkelt :-)

Skrevet

2313;

Jeg er 32, 33 innen året er omme (skummel alder)

Første graviditet.

Har ikke kjent den før jeg så den i stad. Når jeg trykker på den er det litt ømt, ellers ikke noe. Kjennes ikke ut som den er ruglete.....når jeg kjenner etter nå (mens jeg griner) er det kanskje mer som en hevelse enn en kul også........

Skrevet

Det er nok ikke den siste kulen du ser nå framover;)

Melkekjertlene tar helt av i svangerskapet og ikke minst etter fødselen!

Skrevet

Du er så søt!

En vilt fremmed som gidder å bruke tid på å betrygge en stakkar. Så da griner jeg mer da vettu;-)

Håper det kan være som du sier. Melkekjertler og hormoner. Setter stor pris på litt betryggelse, og så får vi håpe du har rett på torsdag.

Tusen takk.

Skrevet

Helt enig med anonym over, det er høyst sannsynlig ikke noe å bekymre seg over, men kun noe du bør sjekke ut for din egen sinnsros skyld. Klemmer fra meg.

Skrevet

Hvis du ikke har kjent den før,så er det nok en melkekjertel som plutselig har hovnet opp,eller en lymfekjertel.

Vanlig begge deler :-) Dessuten så er du ung,og da er det ikke vanlig med brystkreft.Det kan forekomme,men veldig sjelden.

Du kan jo ringe legen imorgen tidlig og si at du er redd og helst ikke vil vente en uke med å sjekke den.

Jeg har akkurat samme angst som deg når det gjelder kreft og vet at uansett hva noen på et forum sier,så hjelper det lite :-)

Det eneste som duger er kyndige legehender,ialle fall for min del.

Men håper at det har beroliget deg litt iallefall.Sjansen for at det er noe farlig er jo veldig liten.

Sender en klem til deg,og beordrer deg til å ikke ta bekymringene og sorgene på forskudd for det hjelper ingenting!! :-)

Skrevet

Hehe...takk 2313.

Og dere andre!

Ja, jeg har angst for kreft og lager de verste tankene i hodet i ren og skjær redsel. Særlig også med tanke på barnet jeg bærer etc.

Kanskje jeg får ringe i morgen ja....men da begynner jeg sikkert å grine ogsa, er så hormonell i tillegg.....

Skal få den sjekket uansett, men fikk de beroligende ordene fra dere som jeg trengte. Tusen takk.

Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen fra mine tidligere svangerskap. Jeg krisemaksimerte alt, men akkurat disse kulene i brystene (og litt oppover) armhulen, de tenkte jeg faktisk ikke over. Men jeg var nok dødssyk annenhver dag:-O

Sjarmen med å være gravid dette;) Ring legen i morgen du, de er vandt med hormonelle gravide:)

Skrevet

Er en stor prosentandel som oppdager brystkreft når de er gravide, derfor greit å få det sjekket..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...