Gå til innhold

Søvn!!


robbiefan

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 12 og er nesten sluttet med å gå på do midt på natta...men derimot ligger jeg og snur og snur på meg..finner ikke noen god liggestilling. Ligger mest på siden, men da må jeg ha pute under magen. Jeg har ikke dyp søvn og er meget trøtt når jeg våkner.Men må nok bare smøre meg med tolmodighet..:-) Hordan er det med søvnen deres?Er dere mye våken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig trøtt, stort sett hele tiden. Trenger 10 timers søvn! Det er litt vanskelig å få iom at jeg jobber turnus, og har noen kveldsvakter til kl 23 før jeg skal på dagvakt kl 07.30. Men har fått tilrettelegging, og begynner på jobb 0830 de dagene jeg har kveldsvakt dagen før. Får håpe det går bra.

 

Jeg er ikke oppe på do om natten, men av ogtil finner jeg det vanskelig å finne den perfekte stillingen. Ligger også mye på siden, men føler at jeg må ha en pute mellom bena da, føler at hoften blir alt for "strukket" hvsi jeg ikke har det. Og jeg elsker å sove på magen, så det blir en utfordring etterhvert regner jeg med.... hmmm...

 

Ikke lett dette med søvn. Kanskje du kan prøve å legge deg en ettermiddagslur? Vet ikke om du har barn fra før, og om det isåfall er mulig. Men kan jo være verdt et forsøk.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ferie og det blir en etterlengtet blund på ettermiddagene...:-)Har en datter men hun er på ferie med faren sin nå..så nå kan jeg bruke dagene til det jeg vil- Luksus :-) Blir nok en større utfordring når hverdagen begynner, men jeg overlever nok.:-)Greit å ha noen mnd å forberede seg før den lille kommer til verden..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er konstant trøtt, vært det fra dag en. Kunne sovet hele dagen, men sliter med å sovne om natten. Nesten sluttet å gå på do om natten, med unntak av en gang i ny og ne. Jeg elsker også å sove på magen, men synes ikke det er behagelig lengre. Sover på siden, med dyna pakket rundt og under magen. Det er merkelig, siden jeg så vidt kan skimte en mage :-)

 

Har dere fått mage enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber turnus og jobber mye ekstra, altså over 100 % stilling. Når jeg kommer hjem om dagen må jeg sove minst en time! Er sliten på jobb og skulle ønske jeg kunne sovet enda mer. Er først nå begynt å være kvalm om morningen er i uke 12, og må opp på do ofte om natta men også om dagen. Trodde jeg skulle slippe unna disse plagene men ser ikke slik ut. Begynner på skolen til høsten så da blir det bedre håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søvn blir det ikke mye av her gården heller. er i uke 11 og må opp og tisse 3-4 ganger hver natt, og MÅ ligge på magen og sove. Det er den eneste stillingen som paser for meg, men ligger likevel og vrir meg hele natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og sover dårlig om natta. Er i uke 11 nå og har holdt på sånn i noen uker alt. Heldigvis er jeg student og har ferie, så går greit å ta en liten blund på dagtid. Liker best å sove på siden, men pga veldig ømme pupper om natta, går det dårlig:-( Og så har jeg fått oppheng i ene rompe/lårmuskel, så klarer ikke slappe av i benet om natta. Ganske irriterende. Ender med at jeg må opp å gå litt og strekke på den midt på natta. Håper det blir bedre utover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...