Gå til innhold

Noen som har hatt svangerskapskløe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 10mnd siden jeg fødte, og fødselen ble igangsatt pga svangerskapskløe. NÅ, 10 mnd senere, har jeg begynt å klø igjen, på samme plass (høyre overarm), og det er samme type kløe (pitrende, stikkende kløe) Det har vært hver ettermiddag/kveld i nesten 1 mnd. Noen som har vært borti det samme? Nesten så jeg lurer på om jeg må til legen og sjekke leververdier igjen..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også svangerskapskløe, og fødselen ble satt i gang før termin. Kløen ble borte etter fødselen, men kom jammen meg tilbake etter to måneder! Trodde jeg skulle klikke for jeg hadde kløe over hele kroppen bortsett fra i ansiktet. Tok nye lever- og gallesyreprøver og de var forhøyede igjen. Min fastlege skjønte ikke hvorfor det kom tilbake og sendte meg til aker sykehus for sjekk der. Der skjønte de heller ingenting, og hadde INGEN kompetanse på området. Så jeg klødde og klødde til det hadde gått ett år etter fødselen. Da forsvant plutselig kløen og nå har jeg ikke hatt den på et år. Håper du slipper å gå så lenge med det for det er utrolig slitsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...