Gå til innhold

Hvor mye veier dere som er ca 160 høy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 160. Rundt 60 kilo. Rundt 38 i klær, M i klær. Rundt 27/28 i bukser..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

163 høy, veier 57 kg.

Bruker 38 i bukser og ellers xs/s.

Er ikke fornøyd med beina og har litt håndtak på sidene igjen etter ferien.

Skal ned rundt 3 kg til.

Skrevet

1.62 og 72 kg. Bruker str. 36 eller M i klær. 30/32 i bukser.

Skal gå ned i vekt når jeg finner ut at jeg orker. Men er nesten fornøyd. Hadde jeg blitt kvitt strekkmerkene mine. Skulle jeg gladelig gått opp 5 kg til:) Har aldri fått så mange komplimenter som nå!

Så forstår ikke dere som sier at 60 kg er for mye:o Men selvfølgelig er vi ikke like i kroppsform.

Skrevet

Jeg er 1,60 og veier for tiden 73 kg. Jeg bruker str. 40 i klær da jeg tross alt er såpass heldig at jeg har timeglassfigur og det meste legger seg på hofter/rumpe samt pupper.

Jeg holder på å trene meg ned i vekt, og målet mitt er under 60 kg.

Skrevet

Er 1.59, og veide 48 kg før jeg ble gravid.

Nå er jeg 28 uker og oppe på 54 kg, håper på å komme ned til ca 50 etter fødsel.

Fornøyd med kroppen min jeg, litt lav og korte ben, men det er på ingen måte verdens undergang for meg.

Skrevet

Er 164 og veier 79 kg nå.. Men, gravid :P

ellers, så veier jeg 68 til vanlig og ser faktisk ikke tykk ut av den grunn..

Har nok med at jeg har store hofter og store pupper itilegg..Bruker M i klær..

Skrevet

161cm og veier nå 60kg. Er 20 uker på vei:)

Pleier å ligge på ca 58kg, men synes det er litt mye og føler meg ikke vel da:(

Skrevet

162cm/68 kg før jeg ble gravid. Hadde 27% kroppsfett sist jeg sjekket, vil gjerne gå ned til ca 21% siden 27% er for høy, men da må jeg vente til etter at babyen er født. Jeg bryr meg ikke om hvor mye jeg veier så lenge jeg ikke har for mye kroppsfett.

Tar utgangspunkt i str. 38 men noen ganger passer 36 mens andre ganger må jeg bruke 40; det kommer an på hvor man kjøper klær. Går stort sett på S eller M.

Skrevet

160, 72 kg, baby 3 mnd

veide vel 65 før første graviditet og 63 før den siste.

Bruker medium/38 i klær.

Litt trist for at brystene ikke er som før graviditetene da jeg hadde b cup. sørgelig slappe saker etterhvert blitt.

Magen min er ganske rynkete og slapp. håper at den kan bli flatere etterhvert.

ellers er jeg ikke hverken spesielt pen eller stygg. har en frisk kropp med lite smerter selv om jeg nok burde trent mer og hatt mer muskler

Skrevet

160 cm, veier 47 kg. Bruker størrelse xs/s, 36 i sko. Er godt fornøyd, men selvsagt alltid ting man kunne ønske var bedre.

Skrevet

160cm tror jeg. Veier omtrent 65 kg. Slanket meg masse.

Tror i grunn aldri jeg blir fornøyd. Har mye muskler, og er "kraftig" jevnt over. Brede skuldre, store lår. Smal midje.

Ønsker å gå ned mellom 5-10 kg, litt avhengig av hvor jeg synes at det er bra nok.

Ser ganske bra ut nå ift hva jeg gjorde. Har rimelig flat mage, markerte krageben osv. Som jeg synes er fint. Litt mye rumpe og lår, men det er stramt og sprettent. Gubben liker meg godt som jeg er nå. Og det er viktig :)

Skrevet

HI her...

Jeg er 159 og 52 kg og sånn passe fornøyd, har gått ned 11 kg men har stått stille i 5 mnd, vil ned til 50 men kroppen vil ikke. Bruker 36 i klær og burde vell vere fornøyd, alle sier jeg er tynn o.s.v...så er litt morsomt å se hva dere er fornøyd med, men var litt forskjellige meninger her da :)

Skrevet

1,68. Veier 50 kg. Er ikke helt fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...