Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Før de fikk barn i det hele tatt, hva tenkte du om dette med kjønn og antall? Om du tenkte noe da. Og hva har du fått (sa langt)? Selv ønsket jeg meg selvsagt først og fremst friske barn, men ville gjerne ha først en gutt og så en jente og så kanskje en til senere, men da spilte ikke kjønn noen rolle. Jeg fikk tre gutter og en jente og er veldig fornøyd med det. Dere da?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Jeg ønsket meg mange barn, og ville gjerne ha av begge kjønn. Fått 5 barn, 3 gutter og to jenter. Helt perfekt Britt
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Jeg ønsket meg to jenter og fire gutter. Men etter to jenter sa jeg brått stopp for jeg så hvor mye arbeid det er å følge dem opp. Mulig det blir en attpåklatt om ca 7 år, men ikke noe mer enn det.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Underbevisstheten min har tenkt 3. Har ei jente, dette er mitt andre svangerskap, og føler det blir det siste. Synes det er travelt, svangerskapet (3mnd så langt...) er pyton og går seint. Så planen nå er 2. Håper på ei jente til egentlig, eller tvillinger Da hadde det blirr 3 med en gang, hehe
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Jeg ønsket meg ikke barn - aldri likt dem engang;-) Men så møtte jeg HAM og det sa pang. Med han vil jeg alt og er nå gravid med førstemann eller kvinne vet ikke kjønn ennå. Ultralyd neste uke:-) Sa 3 før jeg ble gravid, men dette har vært et veldig hardt svangerskap så jeg gjør dette her kun en gang til, da jeg ikke ønsker enebarn. Kjønn på denne her spiller faktisk ingen rolle, men jeg håper nr 2 blir samme kjønn som denne, det er det eneste:-)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Alltid ønsket meg en gutt og to jenter. Har en av hver nå, men etter å ha mistet i det tredje sv.skapet har jeg ingen formening om kjønn neste gang så lenge sv.skapet går bra og barnet er friskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå