Jordbærjenta 72 Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Vi tenkte å ta en helgatur til Hunderfossen med to gutter på 3 og 4 år. Vi har ikke vært der før. Lurer på om vi skal bestille i parken for en eller to dager - tenkte å dra siste helga de har åpent - altså først på september. Noen erfaringer? Hvor er det greit å bo?
Jordbærjenta 72 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. juli 2010 Eller er de på 3 og 4 år for små til dette?
Jenny-penny Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Vil si de er i perfekt alder. Nevøen min på 7 år synes det var "barnslig" der:) Jeg ville tro at en dag holder, men smak og behag.
hamsterpia Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Jeg ville tatt 1 dag på Hunderfossen og 1 dag på Lilleputthammer. Der er det også et innendørs lekeland hvis været er dårlig. http://www.lilleputthammer.no/
mamma >to gull Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Har ikke vært der på mange,mange år, men vi hadde tenkt dra dit i sommer, men etter tips der inne (min sønn er 3 år), så var da Lilleputthammer bedre. Så vi hadde en hel dag i Lilleputthammer og småen storkoste seg hele dagen. Masse aktiviteter (han tok alt som var forutenom 2 ting..) Sjekk ut hjemmesiden deres! Tror Hunderfossen er ok når man er litt eldre.. Vi besilte billetter når vi kom, kostet 195,- pr.pers.
hamsterpia Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Det er veldig mye på Hunderfossen som 3-4 åringer ikke får gjort, pga at det er mange aktiviteter der ungene må være minst så og så høye.
Libido- Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Det er sikkert fint å dra dit om dere aldri har vært der før.. Personlig ville jeg ventet til de var over 120 høy. For det er mye det er høydekrav på, men ikke alt =) Mitt forslag; 1 dag på hunderfossen og en dag på lilleputthammer. På lilleputt er det en mer rolig og behagelig atmosfære. De små kan være med på alt, og det er mye å være med på =) Ville tatt med egen mat på hunderfossen, er mye junk og dyrt der. Mer "vennlig" på lilleputt. Vi leide leilighet gjennom hafjellbooking.no. For 1100 natta fikk vi ei stor leil med to enorme soverom. 8 sengeplasser. Badstu og internett. Veldig fornøyd, bodde en spasertur fra lilleputt. Har også bodd på jorekstad (er innen og utendørs badeland) der leide vi hytte/leil. Veldig greit med fint grønt uteområde. men forferdelig mye mygg siden det ligger ved elva.
Jordbærjenta 72 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2010 Vi har ikke mulighet til å ta fri på sommeren pga jobb, tenkte på hunderfossen som har åpent til 4. september. Men ser at Lilleputthammer stenger 15. august... Det var tidlig. Men veldig dumt å reise til hunderfossen hvis de ikke kan være med på ulike aktiviteter da... Hmmm... Hva skal vi finne på da?? Tips ønskes
simba>>>3gutter Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 Når vi var der hadde vi med oss en ett åring, to tre årninger, to på 6 og en på 9. Den eldste synes det var kjedelig og mye barnslig, de andre hadde det gøy! Vi var fire familier som leide leilighet i hafjell. tre åring vår kost seg veldig og hadde det fint og gjorde en masse aktivitere. Vi hadde to dager i parke og koste oss en masse, vi hadde med oss egen mat. De har godt traller som en kan låne til og ha mat og andre ting man har med seg i. Min anbefaling er at det bare er å ta seg en tur!
Libido- Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 Ta en dag i hunderfossen og en dag i lekeland f.eks. Eller jorekstad badeland. Lekeland på øyer er supert =) Sjekk om barnas bondegård har åpent så lenge. De holder på å flytte til hunderfossen i sommer og åpner snart/har åpnet. Vi besøkte dem der de var sist og jeg ble meget imponert =) Fikk gå inn til de aller fleste dyra, kjempe gøy =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå