Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 har nettopp kjøpt meg en hest, henter han ikke før på aug. har termin på des. det går vel an rolig riding?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Går sikkert helt fint, men hadde nok tatt det piano når magen vokser, i tilfelle du skulle falle av
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 ja er redd for det samme, så det går nokk bare i slow motion:) HI
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Det kommer helt an på hesten - og dine rideferdigheter det! jeg hadde ikke turt å ri en ny, ukjent hest i svangerskapet (med mindre det er en bom rolig stø og snill hest) Red selv fram til seks måneder på min hest jeg kjenner godt. Etter det har jeg ikke trent ved å ri, men tømmekjøring og løshopping og masse sånt man kan gjøre fra bakken. Det stopper seg litt selv også for magen blir i veien når man skal opp og ned. Vær forsiktig i alle fall!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Hva i hel...e har det med saken å gjøre,1401. Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 I helvete har det ikke så mye med saken å gjøre. Og det var et spørsmål til HI, ikke til deg.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #8 Skrevet 23. juli 2010 Jeg spurte HVA i hel, ikke hvor.Kanskje det er du som har dysleksi??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå