Indigo 08-10-13 Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Importert av min mor fra Italia. Den lukter så godt, og smaker sikkert himmelsk med litt fikensyltetøy:) Er jo en hard ost, så burde vel gå greit eller?
flypapir Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Er de pasteurisert da? Er den det går det nok fint, er den ikke ville jeg styrt unna... Og hva slags melk er den laget av egentlig? Husker bare ikke.
Indigo 08-10-13 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2010 Husker ikke om det er geit eller ku? Og hadde ikke sjans å lese etiketten da den var på italiensk. Men tror det stod at den var pasturisert om jeg skal gjette glosene. Osten hadde visst vært lagret i 6 mnd..
flypapir Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 http://www.paradisoimport.no/produkter.php?cat=1 Sjekk denne listen... fant hvertfall en pecorino ost her, men den var upasteurisert. Jeg ville nok uansett vært litt skeptisk, men jeg er vel det mange kaller småhysterisk hva mat angår (når jeg er gravid)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå