mammas skatter <3 Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 gikk d før du ikke hadde melk ijen????? og slutta dere av med pillene når du ikke hadde melk lenger eller brukte du de så lenge legen foreskrev? og hvordan ammet dere? bare på melskespreng eller hva????? jeg pumper da 2 ganger a 15 min ca om dagen. har merka stor forkjell alleredede på 2 dager. (halv tablett a 2 ganger daglig, som e skal ta 1 uke og så 1 tablett a 2 ganger daglig)
shari_z Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Jeg brukte Parlodel for 10 år siden så husker ikke akkurat hvor lenge. Men jeg husker at melken ble borte og jeg sluttet, selv om jeg skulle egentlig ha brukt tablettene lenger. Da ble det smell, for melken kom for fullt tilbake og jeg måtte ta en enda lenger kur av Parlodel enn om jeg hadde brukt den som legen skrev ut. Det hører til historien at barnet mitt var dødfødt og jeg hadde virkelig ikke lyst å ha melk i brystene når jeg ikke hadde en baby. Bruk den som legen skriver ut er min anbefaling.
mammas skatter <3 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2010 oki. fikk svar inne på småtroll 0-1 år og d virker som d e lett å få melka ijen. så da skal e ta tablettene fult ut i 2 uker uansett om d har blitt tomt på melka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå