Gå til innhold

Noen som veier mye men likevel er slanke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg veier mye og har høy BMI, men er veltrent og slank.. 178 cm høy - 84 kilo. Jeg bruker str 38-40.

Skrevet

Jeg er 175 og 72 kg, blir ofte kalt slank.. selv om jeg synes jeg veier litt mye.

Skrevet

Gjelds ikke nå ;) Gravid i 6 mnd lol

Men jeg ser fin ut og går inn i H&M str 38 når jeg veier ca 70-75 kg. er bare 163 cm

Jeg må imidlertid velge modeller som er brede over skuldrene bl.a. fordi jeg er forholdsvis kraftig.

Skrevet

Jeg er 1.80 og veier 70 kg, men defineres som "tynn" av utseendet. Jeg har også brede skuldre. Men ikke noe flesk som disser noe sted :)

Skrevet

Jeg er 165 og veier nå 85 kg. Jeg er ikke slank nå, men jeg er heller ikke den feita. Om jeg var mistenkt i et ran ville nok ikke vitner ha beskrevet meg som feit, overvektig, den svære dama.

Tar jeg av 10 kg, og veier en 75 kg, er jeg slank og passer fint i medium, og oftegjerne small.

Jeg prøvde bukser sammen med venninna mi som er ca samme høyde og 12 kg mindre, hun var under 65 kg, og vi gikk i samme størrelsene, kanskje de var litt løsere på henne over ræva etc, men ikke så man skulle tro det var 12 kg forskjell.

Skrevet

Hvis du er 1.80 og 70 kg, så er du jo uten tvil tynn/slank. BMI på 21,6.

Skrevet

Jeg er 173 cm og veier nå 75 kg. Jeg er ganske veltrent og har brede skuldre, og bruker str 38 i de fleste klær, må opp i 40 i de trangeste buksene. Opplever at folk ikke tror på meg når de hører hva jeg veier, de trodde jeg var minst 10 kilo lettere sier de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...