Gå til innhold

er en svak strek alltid en strek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en test idag det kom opp en svak svaaak rosa strek....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke å tro det.. redd for at neste test skal vise negativ!

Skrevet

Gratulerer og lykke til videre:)

Skrevet

Det står vel i bruksanvisningen?

Skrevet

Spørs hvor svaaaak den er... Er det bare du som ser den?

Skrevet

En rosa svak strek betyr positiv test :-) Gratulerer med huleboeren!

Skrevet

Nei.. tok en til nå, den viser svak strek også!!!!!

Det står på pakken at uansett hva strek, før 30 minutter som vises er en strek... uansett hvor svak. så jeg ervel gravid da..

Skrevet

En strek er en strek, den kan faktisk komme noen minutter etter tidsfristen også - så GRATULERER SÅ MYE!

Gled deg om du ikke har opplevd å være gravid før! Det finnes ingen mer fantastisk følelse enn å være gravid, nest etter at du har babyen din i armene dine såklart:D

Lykke til.

Skrevet

Synes bedre i virkligheten men ser også en svaak strek på bildet.. hva hadde dere tenkt

Skrevet

Den er mulig at streken bare er gjenskinnet av den "streken" som finnes fra før i selve testen.

Har sagt det før og sier det igjen, å teste seg tidlig er stort sett bare pengesløsing og selvplaging :-)

Skrevet

hadde den vært rosa da?

Skrevet

N[r man kverker mye vann for å få til å tisse blir hcg'en uttynna, og man får svak strek.

Morgenurin er det beste, eller at du venter lenge før du tisser på en ny. ER det svak strek nå, er den tydelig i morgen om du er gravid.

Det kan være gjenskinnet fra den streken som ligger under, men den streken er svært svært svak, og vises bare i spesielle vinkler.

Skrevet

Enda en av disse "Fortell meg om jeg er gravid"-trådene...

Skrevet

Du er gravid, men du er nok ikke så langt på vei, kanskje toppen 4 uker. Kjøp en sånn test som viser gravid/ikke gravid i morgen, så er det ihvertfall ingen tvil!

Gratulerer:D

Skrevet

Kan ikke se streker på bildet, så det er nok en såkalt "skyggestrek" - har hatt mange av disse på mine tester og ikke vært gravid. Har derimot både vært og ikke vært gravid når jeg har hatt rosa, dog litt svak, strek på testene.

Skrevet

mente "kunne ikke se streken"*

NN 23:56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...