KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Vi skal i begravelse i morgen. Jentene skal ikke være med i kirken, men på sammenkomsten etterpå. Har lett og lett etter mørke kjoler i dag, men funnet nada! De har en kritthvit kjole hver uten dilldall, kan jeg sette på dem den? Det er jentenes oldemor som skal begraves
♥♥♥ Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Jeg mener barn kan ha på hvit kjole i minnestund. Dattera mi hadde hvit kjole med sommerblomster i begravelsen til sin oldefar. Sjeldent man finner mørke diskre kjoler til barn på denne årstiden.
Miss Misantrop Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Det ville i allefall ikke jeg ha satt på mitt barn.
Miss Misantrop Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Du kunne kanskje ha slippet unna med det om du sydde et svart silkebånd om livet på kjolene...
Vipsenmamma Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Jeg hadde synes det var helt greit. Ingen forventer vel at små barn stiller i helsvart i begravelse? En helt rolig farge som hvit går bra. Knallrosa eller masse farger hadde vært verre.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2010 Jeg tenker også at hvit er en rolig farge, og disse kjolene er helt nøytale uten stæsj
Mom2Two Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Ja, det synes jeg fint de kan ha. Og for gud skyld ikke sy noe sørgebånd rundt livet på kjolene. Det er ikke like stive regler for hva unger kan gå med i begravelse. Jeg synes det verste man kan gjøre er å ta på noe som tar enormt med oppperksomhet, f. eks en skrikende farge, et oppsiktsvekkende mønster, for vulgært osv. Kondolerer forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå