☆Lille my* Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Kan noen se på magebildet mitt på profilen? Er dette virkelig normalt så tidlig som 7+5? Med førstemann var det ikke synlig før godt over uke 14
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 hehe morsomt.. Men jeg er akkurat som deg. Er lenger på vei enn deg da, men jeg fikk mage fra uke5 eller 6 pga jeg er så sykt oppblåst. Magen min er helt flat til vanelig, og nå i 6 uker har det sett ut som jeg går å ruger på en vannmelon...
Makko med to små gutter Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Det er nok ikke baby som synes (tviler på at det er det om det er tvillinger heller!), men magen din er oppblåst av luft... Hvor mye har du trent mellom svangerskapene? Jeg er like sterk i magen ("løfter" like mye vekter) som sist jeg ble gravid. Er i uke 15 og har ikke antydning til babymage nei (og det er helt greit siden jeg ikke har sagt noe til sjefen!).
Fru.Antonsen Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Må ikke glemme at når man venter barn nr 2 eller flere kommer magen mye fortere enn første gangen
☆Lille my* Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2010 Tiden mellom svangerskapene er vel den tiden i livet jeg har trent minst! haha! Kanskje det er litt av forklaringen;) Etter forige svangerskap ble jeg stor, og gav opp alt av trening:(
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 24. juli 2010 #6 Skrevet 24. juli 2010 alle svangerskap er forskjellig...fikk mage tidlig med nr 1 og 2..allerede i uke 8 måtte jeg ha nye klær..nå med nr 3 har magen vært liten frem til uke 32
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 24. juli 2010 #7 Skrevet 24. juli 2010 Jeg er i samme situasjon, oppblåst mage som ser skikkelig gravid ut... i uke 6! Hahah.. Husker jeg var det i uker 13-14 forrige gang, da var jeg sånn gravid-eller-bare-lagt-på-seg.. Kom tidligere denne gangen ja.. Det kan bli ett problem, hvis folk begynner å legge merke til det. Har ikke tenkt til å si det på jobben på en god stund enda, ei heller til familie og venner. (Mamma så det på meg med en gang da..) Godt jeg har ferie noen uker til, før skolen starter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå