Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Vi bor ca. 3 timer utenfor Oslo. Svigerfar bor i Oslo. Mannen min har de siste dagene lånt en varebil av svigerfar, og den skulle han kjøre til Oslo og levere denne uken. Mannen sa til meg igår at svigerfar ville han skulle levere bilen idag ettermiddag. Han skulle ta bussen hjem igjen på kvelden. Igår kveld hørte jeg at mannen fikk mange sms'er når han var på badet. Spurte han bare helt tilfeldig når han kom ut fra badet hvem det var som maste så veldig, men da svarte han bare at det var noe reklame-greier. Synes jo det var litt rart svar egentlig, for jeg hørte jo at han fikk mange meldinger med jevne mellomrom. Jeg stod ikke utenfor døren å lyttet altså, men stod på vaskerommet vedsiden av og hang klær til tørk, og det er ganske lytt mellom de to rommene pga. viften. Litt senere på kvelden sa mannen at han ikke skulle kjøre til Oslo på ettermiddagen alikevel, men skulle kjøre tidlig på dagen. Jeg spurte om han kom tidligere hjem da, men nei, han skulle ta samme bussen hjem igjen på kvelden. Spurte hva han skulle gjøre på der hele dagen da, da sa han at han skulle hjelpe faren å kjøre noe søppel hele dagen, før han skulle levere bilen, og så komme seg hjem. Jeg er veldig nyskgjerrig av meg, så idag tidlig før mannen stod opp så jeg bare rett innom innboksen på mobilen hans, og der var alle meldinger slettet, det samme med sendte meldinger. Uansett, mannen kjørte tidlig idag, og jeg har ikke hørt noe mer fra ham. Skulle ringe nå isted, bare for å høre hvordan det gikk, om han hadde fått levert bilen å sånn, og når bussen hans var her. Fikk ikke svar på hans telefon, så ringte svigerfar. Svigerfar sa at han var borte på fisketur med en kompis i hele dag, og var ikke klar over at sønnen hadde tenkt å levere bilen idag. Prøvde å ringe mannen igjen, og han tok telefonen nå isted. Var veldig kjapp, sa at han ikke hadde tid til å snakke, og at han skulle ringe meg opp igjen når han satt på bussen. Jeg fikk omtrent ikke sagt ett ord mer en "Hei", før han la på. Jeg hørte derimot at han var inne, det var helt stille rundt ham, bortsett fra litt musikk i bakgrunnen. Prøvde å ringe opp igjen etter noen minutter, men da var mobilen avslått. Jeg vet at han har batteri, han ladet den inatt. Vet ikke helt hva jeg skal to jeg, forstår ikke helt hvordan alt dette kan henge sammen. Hva tror dere? Hva hadde dere gjort i min situasjon? Tipper det hele har en enkel forklaring, men jeg blir bare litt bekymret. Tusen takk for svar...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Ringer en bjelle hos meg i hvertfall, så hvis du ikke er et forumtroll ville jeg ha begynt å fulgt litt nøye med hva han foretar seg. Slettede meldinger kan tyde på at han har noe å skjule i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Du skal ikke se bort i fra at jeg ville vært litt mistenksom selv hvis det hadde vært min mann :-s
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Jeg vet hvert fall hva jeg tror! Det virker jo så åpenlyst, så konfronter ham så fort så mulig! Håper du får ærlige svar fra mannen din.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Hadde uten tvil tenkt det værste jeg da men..for alt du vet kan det jo være en enkel forklaring på det ja, men hørtes nå ut som noe ugler i mosen, når han først lyver å sier at faren hadde sgat han skulle levere bilen, og så stemte ikke det..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Hvis du trenger en forklaring her så er du meget naiv. Mannen din rundlurer deg og har en dame i Oslo han puler på. Hvor mange flere bevis trenger du?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Han var her hos meg Men nå sitter han trygt på bussen. Rengner med han går rett i dusjen å legger seg når han kommer hjem, for han var ganske utslitt da han dro herrifra
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 Æsj, ja, jeg får vel kanskje åpne øynene å se at det utvilsomt er noen ugler i mosen her. Arg, nå blir jeg skikkelig kvalm og uvel på toppen av det hele =/ Det som er så kjipt er at jeg aner ikke hvilken buss han har tenkt å ta, så jeg aner ikke når jeg kan vente at han ringer, eller når jeg kan vente ham hjem. Blir gal av å bare sitte her å vente og tenke, analyserer alt opp og ned. HI
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 Du venter til han kommer hjem og så spør du hvordan dagen har vært og hva han har gjort. Begynner han å fortelle noe om svigerfar avbryter du han og spør hvorfor han lyver! Si at du tilfeldigvis har snakket med svigerfar i dag og vet han er på fisketur, så du vil ha sannheten. Du kan jo være heldig, at han svarer at svigerfar hadde reist bort så han måtte finne på noe annet og har en god fortelling om hva han har opplevd i dag.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 Jeg hadde spurt ett eller annet om svigerfar da han kom hjem. For å høre om han sa han var hjemme eller ei. Hadde han sagt at han var hjemme, ville jeg begynt å snoke før jeg hadde sagt noe. Sjekket mail, FB osv. Sjekket mobilen med jevne mellomrom etc.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #11 Skrevet 22. juli 2010 Hvis mannen din er utro, er han veldig dum i tillegg. Kjempelett å avsløre dette her. Han kunne jo bare ha skrudd av lyden på mobilen mens han stod på badet og SMSet, så ville du ha vært mye mindre mistenksom.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #12 Skrevet 22. juli 2010 Når jeg tenker over det er jeg litt enig med 19:35, om han virkelig ville skjule noe så alvorlig som utroskap for deg ville han vel vært dyktigere? Kanskje det er noe uskyldig og koselig, at han planlegger en overraskelse til deg? Kan jo være alt fra bursdagsselskap til frieri...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #13 Skrevet 22. juli 2010 Det var veldig veldig rart. Hadde blitt veldig mistenksom selv. Med en eks samboer av meg opplevde jeg noe lignende. Det jeg gjorde da var å ringe dit han hadde mobilabonnement og bestilte nummerspesifisering hjem i posten. Da fikk jeg mine anelser dessverre bekreftet. På en måned hadde han sendt over 100 sms til ei dame. Håper ikke det er tilfelle hos deg. Men kom til bunns i det. Prøver noen å snike slik som det der, så _kan_ det være ugler i mosen.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #14 Skrevet 22. juli 2010 Det er vel ikke så mye å lure på. Han er en løgner og en utro liten fjert. Ut med han.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #16 Skrevet 22. juli 2010 Oops! Det er åpenbart at han lyver om noe, og for din skyld håper jeg at det er noe uskyldig. Antakligvis er han utro, så tenk litt på hvordan du vil gripe dette fatt. De fleste menn vil vise det tydelig hvis du spør rett ut om han har ligget med en annen, men er han dreven nok så klarer han kanskje å lyve overbevisende. Du burde kanskje bruke kondom om du skal ha sex med ham etter dette, for ellers kan du bli smitta av noe. Hold oss oppdatert, er du snill. Lykke til! Klem,
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #17 Skrevet 22. juli 2010 Leste opp innlegget til en kompis nå og her er svaret hans: Han har nok hatt seg med ei dame i Oslo, som han snakket med på sms for å avtale møte med mens han var på badet. Enten ei han har møtt på nett eller ei betalingsdame. Vel vet jo ikke men her lukter det muffins, han kommr sikkert til å overtale deg om at det ikke er noe. Men du bør sjekke han i hue å ræva for han har hemmeligheter.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #18 Skrevet 22. juli 2010 Han er enten utro, tar dop, eller driver med noe annet som ikke tåler agens lys.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #19 Skrevet 22. juli 2010 Er han i et dårlig miljø? Jeg tenkte bare med en gang at han kjørte noe muffins i den varebilen....narko, tyvegods el. lign. Tenkte ikke først på utroskap....
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #20 Skrevet 22. juli 2010 Uff, synd å si det, men det var sånn jeg holdt på da jeg var utro mot eksmannen min. Jeg var så oppslukt av meg selv og min nye flamme at jeg var ekstremt uforsiktig når det gjaldt å skjule spor og tankeløsheten var så avslørende som den kunne bli. Jeg løp av gårde til min elsker og laget ikke alibi osv før jeg skulle hjem igjen og da var det som regel for sent. "Heldigvis" var eksen min en godtroende dust som svelgte de første mnd med løgn, men til slutt gikk det opp for ham. Ikke vær naiv, konfronter ham uten å beskylde ham for noe. Håper jeg tar feil.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #21 Skrevet 22. juli 2010 Hihihi, dere som tror mannen min er utro, dere tar alle feil! =D Skal prøve å få forklart dette her enklest mulig: Mannen gav ikke noe mer lyd ifra seg etter at han la på. Plutselig kom han kjørende inn på plassen her, sammen med en kompis, i varebilen som han liksom skulle levere. Gliste og vinket meg ut. Jeg gikk ut, og mannen, stolt som en hane, åpnet bakdørene til varebilen. Det første jeg ser er litt papp og mye plast, surret rundt en helt ny sofa! Jeg har lenge nå klagd over at jeg er så lei av de stygge gamle sofaene våre, vi har en 3-seter og en 2-seter i svart skinn, og jeg hater de. Har lenge hatt en spesiell sofa i tankene. Mannen har i all hemmelighet samlet sammen litt ekstra penger, og kjøpt sofaen!! Han skulle liksom prøve å få denne sofaen hjem uten at jeg ante noe, men det ble jo selvfølgelig kluss i planene. Egentlig skulle ikke sofaen være leveringsklar før om noen dager, men han fikk beskjed igår om at han kunne hente den idag. Kompisen som først skulle hjelpe han måtte blir ferdig på jobb, derfor skulle han ikke hente sofaen før på ettermiddagen. Plutselig så kunne ikke denne kompisen alikevel, og mannen måtte derfor igår kveld planlegge hele greiene på nytt igjen, derfor alle meldingene, og de endrede planene. Igår glemte han helt å alliere seg med svigerfar for å unngå at han avslørte noe, og når han skulle ringe idag for å unngå at jeg snakket med svigerfar idag, så hadde han ikke fått tak i ham (sikkert pga. dekning på fisketuren, og derfor trodde han at jeg kom heller ikke til å få tak i han). Han trodde faktisk at han hadde klart det hele uten at jeg ante noe, og fikk panikk når jeg ringte. Da var han hjemme hos kompisen(som bor halvannen time herfra) og spiste, før de skulle kjøre hjemover. Hehe, forvirret? Det er ihvertfall jeg. Sitter på terassen i den gamle sofaen nå mens den nye, fine, lyse sofaen min blir satt på plass HI
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #22 Skrevet 22. juli 2010 Det var jammen bra:) Men du må innrømme at du selv var en av dem som mistenkte at han kunne være utro. Grattis med ny sofa:)
PAVEEL Skrevet 22. juli 2010 #23 Skrevet 22. juli 2010 Regner med du ble nyforlesket og 100 tonn lettere nå hihi:) Såååå god lesning!!!! Klem
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #24 Skrevet 22. juli 2010 Haha, ja, jeg hadde planene klare for hvordan jeg skulle "ta han" når han kom hjem for å si det sånn! Hadde den kjeftebøtta klar! Ble så lettet når jeg skjønte det hele at jeg satt meg ned utenfor varebilen og bare gråt og lo på samme tid, hehe.. HI
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #25 Skrevet 22. juli 2010 Hehe, morsom tråd. Jeg tenkte med en gang narkotika. Grattis med ny sofa!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå