Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Hadde i mai et IVF forsøk, som endte negativt. Så klaffet det på egenhånd mnd etter, men mistet/SA. da var hcg verdien på 24. nå for en uke siden fikk jeg blødning, ikke mye, så jeg tok en ny hcg på legekontoret, den var på 49. (15.juli) Hva skjer eller har skjedd?? samtidig så fortsatte jeg å blø, veldig opp og ned på blødningsmengden. tok ny hcg prøve mandag 19.juli, da var hcg'en på 25. Jeg har fortsatt blødning er lei blødning/blødningsspotting.. uff... noen som har noe svar eller opplevd noe lignende takk
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 hvis den går nedover så virker det desverre ikke positivt. snakk med legen din du å hør hva dette kan bety.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2010 inneforstått med at dette ikke en graviditet - bare fortvilet og frustrert over at det tar så lang tid før kroppen er på det normale igjen.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 skjønner deg utrolig godt! det er et slit når man håper, tror og tenker at ting er bedre men at det viser seg noe annet. Jeg håper virkelig at det retter seg opp fort for deg. ønsker at alle her inne fikk det til sin fordel nå, at man slipper unna all denne ventingen og tullet!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2010 uffja, måtte alle snart få ønske sitt oppfylt! Tar på denne prøvingen over lang tid! Lykkt til til deg også
Gjest Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Så trist å lese at du mistet, Ire! ( Skikkelig kjipt altså... Jeg ville prøvd å ta prøven en annen plass for å sammenligne. Jeg har hørt om at hcg ikke har kommet ned på null med en gang før, og det ble gjort mye med hun jeg kjenner for å finne ut av hva det var. Men viste seg å være feil med måten testen ble tatt på. Hva skjer videre for dere nå da? Blir det nytt forsøk eller? Klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2010 kanskje jeg skal prøve det, elisabeth. Takk for tips Hvordan står det til med deg - nærmer seg snart termin nå ?! formen er bra? Har ikke fått snakket så mye med St.Olavs, dem har vel sommerstengt nå. Har holdt til på sykehuset i regionen vår - men ba dem om å sende alle mine papirer til St.Olavs, så jeg slipper å være mellommann på alt som har skjedd. Skulle jo få komme inn i august/september til nytt forsøk, men det blir nok lenger tid å vente nå, men skal jo bare ha kort regime før dette forsøket da Men all hcg'en må ut av kroppen, så får tru at det er på tur ut nå og at blødningen opphører snart.. Hatt 2 blødningsfrie uker i d siste, så er rimelig lei av blødning nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå