Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Er på overtid, bare fjerde dagen, men det føles mye lenger. Er så LEI av alle plager, falske rier hver eneste natt, et humør og en tålmodighet som virkelig tar slutt. Er helt utslitt fysisk og psykisk, jeg orker ikke mer! Nå snubla jeg i ledningen til laptopen og tryna på stuegulvet her også, FAEN! Tårene renner og jeg ler av meg selv, vondt i knærne fikk jeg også. Æsj. Sorry, måtte bare få ut litt frustrasjon...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 hehehe... høres ut som meg, bortsett fra at jeg ikke snubla... men gikk på døra til badet idag... den pleier å stå oppe, men idag var den lukka gitt å jeg skjønte ikke det før panna var planta inn i døra Peeees, men snart får vi barna våre i armene Vi får le av det Ikke noe annet som er verdt....
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 uff, sender deg en medfølende klem! hilsen en som gikk 13 dager over... de dagene er laaaaange!!!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Huff. Vil bare sende deg en stooor klem jeg!! Gikk 16 dager over med jenta mi og de dagene virket seriøst som 10 vonde år!! Når babyen endelig kommer er det verdt alt slitet, men det er nok en mager trøst akurat nå :-)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Finn ut hvor overtidsgrensen på ditt sykehus er. På SUS er (var i allefall) det 12 dager. Da jeg bikket termin, var det kjipt, men også deilig. Nå var det MAX 12 dager igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå