Gå til innhold

Noen som er godt kjent i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen skal bo noen dager på Hotell Norge i Bergen i August. Spessielt mannen har lett for å bli plaget av støy. Mannen må jobbe en del på hotellet også så det bør være relativt rolig både dag og natt? Er det noen av dere som vet hvilke rom vi bør be om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,blir avogtil imponert av spm her inne:D

Skrevet

De som er godt kjent i Bergen bor vel der, så de bor nok sjelden på Hotel Norge.

Hotellet er ikke ideelt når det gjelder støy, fordi det ligger midt i byen, med torget på nesten to sider og en trafikkert gate på én side. Jeg vil tro at vindu mot bakgården er minst støyende.

Skrevet

Det var spessielt om det var trafikerte gater på en side eller utesteder der det blir mye bråk jeg tenkte på. Takk for svar. Det var ikke romnummer jeg tenkte på :-).

Finnes det en bakgård er nok det det beste ja. Takk igjen.

Skrevet

Det fantastiske er at ofte får man gode svar også :-)

Skrevet

Hvorfor ikke bare spørre når dere bestiller? Går helt fint å be om et rolig og stille rom.

Skrevet

Jeg bestiller ikke direkte av hotellet. En organissasjon jeg er med i har leid nesten hele hotellet. Det er derfor sekretæren som har ansvar for å fordele rommene og hun er ikke lokalkjent.

Skrevet

Da anbefaler jeg at du ringer hotellet og spør hvilke rom de kan anbefale når du vil ha et stille og rolig rom :)

Skrevet

Ja, det e sikkert lurt. I tillegg kan jeg jo høre på annonym 18.08. Hun vite fktisk det jeg lurte på :-). Det er ikke dårlig hva man kan få hjelp til her inne.

Skrevet

Neste gang bør du kreve at en bergenser går inn på hotellet og noterer ned romnumrene til bakgården! Og skriver dem inn direkte på laptopen sin!

Skrevet

Hvorfor det? Jeg fikk svar på det jeg lurte på i løpet av under 10 minuter. Her inne er det mange mennesker som til sammen har greie på, hvorfor ikke benytte seg av det. Jeg har også svart på mye rart. Bare hyggelig det.

Skrevet

Hvis du hadde fått vite romnumrene, hadde du ikke trengt å ringe til hotellet. Derfor kan du få en lokalinnbygger til å sjekke, så får du vite alt via Anonymforumet.

Skrevet

Det var vel litt mer enn til og med jeg forventer. Aller helst burde jeg vel finne en som jobber på hotellet som ville oppgradere oss til en suitte ;-)

(Det siste var selvfølgelig en spøk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...