Gå til innhold

Nanny mishandler baby på 11 mnd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gud så sinnsykt...Fikk fysisk vondt i meg av å se på!

Skrevet

Helt forferdelig! Stakkars!

Håper ikke at barnet har fått noen varige mèn/skader etter den behandlingen.

Jeg vet heller ikke hva jeg hadde gjort hadde det vært mitt barn. Synes faren holdt seg veldig fattet, som ikke oppsøkte henne etterpå. All ære til ham, selv om jeg synes dama fortjener en real banking!

Skrevet

Huff det der hadde jeg rett og slett ikke godt av å se.

Det var grusomt. Tenk at noen kan behandle et barn sånn.

Barn som er det fineste i hele verden.

Skrevet

Åh fyyy f****n! Herregud, fikk skikkelig vondt i meg av å se det der, rett før jeg begynte å grine. Hadde noen gjort noe slikt mot mitt barn, så hadde jeg ikke holdt meg like fattet som faren i denne filmen ihvertfall.

Håper hun får/har fått en saftig straff.

Skrevet

Uff, jeg orket ikke å se ferdig klippet. Det skal mye til før jeg gråter, men dette ble for sterkt for meg...

Tror jeg hadde gitt den jævla dama samme behandling som hun ga dette barnet, pluss litt til fordi hun er voksen. Skikkelig grisebank!

Skrevet

Jeg forstår ikke hva som er galt med folk som kan mishandle et barn så grovt. Jeg får helt vondt, og magen knyter seg når jeg tenker på hvor forvirret og redd det stakkars lille barnet må ha vært. Jeg håper for alt i verden at babyen ikke har fått varige skader. Og jeg håper nannyen får strengeste straff!

Det er en tankevekker. Jeg kommer i hvert fall til å være veldig forsikig med hvem som får passe babyen min.

HI.

Skrevet

Jeg tror jeg med sikkerhet kan si jeg hadde sørget for at den nannyen ikke fikk et spesielt godt liv. Hvis jeg hadde greit å la være å kverke henne.

Skrevet

Fy F*** Tror ikke jeg hadde greit å være så rolig som den pappaen, kjente her jeg satt at jeg fikk stort behov for å finne den dama og skikkelig mishandle henne tilbake!

Skrevet

Blir kvalm, og gråter.

Er det mulig?

Skrevet

Først oppdaget ikke faren all mishandlingen, det var først etter at han hadde sagt henne opp at han så hele videoen. Han sa det kanskje var bra, for ellers ville det vært han som satt i fengsel nå. Tyder jo på at han var ganske sint...

Til slutt gjengis en kommentar fra barnevakten, hun var sint på foreldrene og tok det ut på barnet. Derfor, husk og spør om barnevakten er fornærmet på deg før du går :-/

Skrevet

Ja, men det var lurt. Vi lar det gå ut over en bitteliten gutt som overhodet ikke er i stand til å forsvare seg. Det hjelper godt, det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...