Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Hadde datet en månede før vi ble sammen. Noen flere som flyttet sammen rimelig kjapt?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Det kan sikkert funke for noen.. Men oj dette var tidlig. Håper nesten ikke det er noen barn med i bildet her enda..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 3 mnd her....nå er vi gift, kjøpt hus og har to barn dette er 5 år siden
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Har bar overnattet fra hverandre 1 natt siden første natt sammen for ca 1 1/2 år siden. Før det hadde vi hatt 1 date..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Flyttet sammen med typen ca 1 mnd før vi ble ett par Vi drev bare å "tulla" med hverandre når vi flyttet i lag Nå skal det sies at jeg MÅTTE flytte en plass, paga at jeg ble kastet ut der jeg bodde. Nå har vi vært i lag i 5 år, og har 1 barn sammen
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Vi også. Dvs han flytta inn på min ettromshybel på 25 m2. Det er nå 12 år, giftemål og 2 barn siden.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Vi flyttet sammen etter 4 månder. Nå har vi en sønn og har vært sammen i 2 år :-) Vi har det veldig bra sammen.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 Jeg bodde vel mer eller mindre i hans leilighet etter en uke sammen, men leide felles leilighet etter 3 mnd. Nå sitter vi her, 6 år senere og lykkelige, med enebolig, stasjonsvogn, bikkje og unge!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 Omtrent 1 mnd her også, sitter her nå 8 år etter med to unger og full pakke ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 Jada! Her bodde vi sammen mer eller mindre fra den dagen vi ble sammen. Etter og ha vært sammen i 1 mnd var jeg gravid. Planlaggt!! Nå har vi vært sammen i 3,5 år og har 2 barn, lykklige er vi ennda og skal gifte oss i august;)))
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #11 Skrevet 22. juli 2010 wow, 2156. Det får'n si ;-) Bra jobba ! Jeg ble så nysjerrig, hadde dere dårlig tid eller ?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #12 Skrevet 22. juli 2010 Vi flyttet også sammen etter litt over 1 måned. Hadde vært mye sammen i et par måneder før vi ble et par, og kjente hverandre litt fra tidligere også. Han har en sønn fra før som da var 2,5 år. Jeg traff han flere ganger før vi ble et par, og flere ganger før vi flyttet sammen. Nå har vi vært sammen i over 8 år og har 1 felles barn og hans sønn bor hos oss annenhver uke. Kunne ikke fungert bedre for oss!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #14 Skrevet 22. juli 2010 Nei vi hadde ikke dårlig tid i det hele tatt, vi var bare 25 år;) Men begge to var vi stormende forelsket i hverandre og vi visste begge fra den dagen vi traff hverandre at de bare var oss to! Han hadde dame, men dumpet henne dagen etter at han hadde truffet meg ( det skjedde ingenting før han hadde dumpet henne alltså). Begge levde et liv med masse festing der vi stort sett gjorde som vi ville. Egentlig så så jeg ikke for meg barn og alt det der før jeg minst var 30 år.. Det var vel bare kjærlighet ved første blikk, vi så absolutt ingen andre. Det var rett og slett bare oss to i hele verden. På disse 3,5 årene som vi har vært sammen så har vi vel på det meste vært fra hverandre maks 3 netter til sammen. Vi vet begge at det er oss to for alltid;) Det bare ble sånn, vi ville ha full pakke begge to, så derfor satte vi i gang;)) He,he!!! Hilsen 2156!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #15 Skrevet 22. juli 2010 Herlig å høre! :-DD Lykke til med bryllupet ! Hilsen nysjerrigper'n!
Hopptetussa90 Skrevet 22. juli 2010 #16 Skrevet 22. juli 2010 Jeg fikk nøkkel til leiligheten hans én uke etter at vi ble sammen. Han hadde reisejobb da, og jeg flyttet like gjerne inn mens han var på jobb Nå har vi kjøpt oss enebolig, er nygifte og har ei vakker jente på 10 mnd. Livet er helig, dere...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #17 Skrevet 22. juli 2010 gikk kjapt ja to måneder fra første date til adresseforandringa var bekrefta hos folkeregisteret...det er nå fire år siden, vi er nå gift og har ett barn og planlegger nr 2
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #18 Skrevet 22. juli 2010 Jada, vi flyttet sammen etter halvannen måned som par. Vi ble på en måte kastet inn i det pga et jobbtilbud som innebar flytting for min del, og mannen min valgte å følge med på flyttelasset. Etter 9 år og to barn er vi fortsatt sammen og har det veldig bra
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #19 Skrevet 22. juli 2010 Vet om noen som giftet seg etter å ha kjent hverandre i tre uker, nå har de vært gift i snart 20 år og er fortsatt lykkelig forelsket!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #20 Skrevet 22. juli 2010 Vi deitet aldri, men sendte meldinger fram og tilbake i en måneds tid før han kom på besøk. Fra den kvelden sov vi alltid hos meg eller hos ham. Jeg sa opp leiligheten og flyttet inn så godt som med en gang. Vi har vært sammen i fem år nå, og gift i tre år. Har to barn på 2 og 1 år. Er ikke så veldig forelsket lenger, så jeg er ikke veldig lykkelig. Hadde nok ikke gjort det samme igjen, men jeg var 35 og følte meg gammel, så jeg tenkte det var riktig.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #21 Skrevet 22. juli 2010 Vi ble kjent på nett, rett før jeg skulle ut på en lengre reise.. treftes 1 gang før jeg dro.. (han kjørte meg til toget da jeg reiste).. Hentet meg da jeg kom hjem og vi har vært sammen siden.. Han bodde hos meg til vi kjøpte huset vårt 1mnd etter) 2008 vi ble sammen i mars, kjøpte hus i april og ble gravide (ikke planlagt) i mai.. 2009 vår nydelig sønn ble født 2010 vi har giftet oss og venter en datter om få dager... Her har det gått slag i slag... vi er utrolig lykkelige.. Sånn kan det gå når du treffer mannen i ditt liv.. =) Jeg var "hun" og han var "han" =)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #22 Skrevet 22. juli 2010 Nope. Har vært sammen i 5 år, og bor enda ikke sammen.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #23 Skrevet 23. juli 2010 1 uke etter vi ble kjent;P vært sammen i 3 1/2 år nå,er lykkelige, og venter vårt 1. barn=)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #24 Skrevet 23. juli 2010 Vi flyttet sammen med en gang. Kan ikke akkurat anbefale det, mistet respekten tidlig. Vi krangler ofte, høylytt. Tror det hadde hjulpet å ikke hoppet i det så fort. Men var ikke så mange andre alternativer for oss siden han var i utlandet og vi traff hverandre igjen. Snakket mye på tlf og sms før vi så hverandre igjen etter 5 år. Var sammen 2 uker før jeg reiste hjem og sa opp jobb og flyttet ned til han. Etter det har vi loffet rundt om kring og opplevd masse. men nå har vi barn og kjøpt bolig. Men jeg anbefaler å vente litt om dere kan, bli kjent med hverandre og bygg opp et godt forhold før dere er klar. Godt å vente til dere er klar til å være helt avslappet i hverandres nærhver.... Som å fise, rape, gå uten sminke, bæsje på do uten å føle at det er helt forferdelig om han finner ut at du bæsjer og lager sur lukt på do....
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #25 Skrevet 23. juli 2010 Jeg var på ferie hos ham i 1 uke, han var så på ferie hos meg i 2 uker, så var vi 3 uker hver for oss og der etter, flyttet jeg inn hos ham. 13 år senre er vi igft og lykkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå