Gå til innhold

Sommerflørt....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kommer til å signere dette innlegget med anonym, for jeg føler at jeg er helt tullete i hodet som har slike tanker som jeg har. Trenger heller ingen svar, må bare få ut noen tanker og har ingen å snakke med om det.

 

Sønnen min og jeg har nettopp kommet hjem fra to uker i syden hvor vi hadde det helt topp forresten så ikke skummelt å reise alene med barn.

 

Jeg får ikke masøren på hotellet ved siden av ut av hodet. Herregud jeg vet det er fullstendig urealistisk men alikevel....samtidig nyter jeg følelsen for jeg har ikke følt det slik på mange år og jeg har vært singel i over 5 år med 3 av de i fullstendig sølibat. Jeg aner bare ikke hva som skjedde, det sa bare pang, jeg turte til slutt ikke å gå for å få mer masasje hos han var redd jeg kunne komme til å gjøre noe jeg angret på.....hehehe det hadde vært morsome avisoverskrifter: "Norsk jente antastet .... masør". Jeg skjønner ingenting, og nei det skjedde ikke noe som helst mellom oss, annet at vi kunne sitte å snakke litt sammen etterpå og at vi nå chatter sammen hver kveld på msn. Kanskje var det noe i blikket eller henden hans eller var det det at han aksepterte at jeg hadde et barn jeg ikke kom til å la være igjen på hotellet alene? Fikk nok av tilbud fra de som gjerne ville finne på noe sammen med meg når gutten min hadde sovnet på hotellet, og selv om jeg vet at han ikke hadde fått panikk om han hadde våknet og heller tatt mobilen og ringt meg så ville jeg ikke det. Han inviterte meg også med ut, men han foreslo et roligere sted hvor det var vanlig at barn var med slik at jeg kunne ta med sønnen min, men jeg fikk meg ikke til å si ja (dunker hodet i veggen nå med tanke på det....grrr).

 

Som sagt jeg vet at dette er helt urealistisk, ikke nok med stor avstand og kulturelle forskjeller men han er jo også en del yngre enn meg så mitt logiske hode forteller meg hele tiden at dette ikke vil fungere så jeg vet det, alikevel er det så deilig å kjenne følelsen av forelskelse igjen.

 

Jeg lurer litt å bruke situasjonen til å se om jeg kan treffe noen fra nettet her i Norge som det kanskje kan bli noe med men jeg vet ikke ennå. Fordelen med å ha møtt noen nå er jo at jeg ikke ville ha virket så utrolig intressert på første møtet og sikkert ikke det andre heller, noe som sikkert ville fått de mer intressert. Jeg har merket at man ofte liker det som virker umlig å få...og takk jeg vet jo det nå. Også tenker jeg hva om jeg dro til syden igjen og møtte han....hadde jeg da klart å holde meg trofast om jeg var i et okay forhold? Vil jeg ha et forhold hvor jeg ikke føler det som jeg gjør nå? Kan man lære seg å føle det slik på sikt?

 

Svaret er vel at jeg aner ikke....alt snurrer bare rundt i hodet mitt og jeg sitter her hjemme og venter på at timene skal gå slik at jeg kan chatte med han igjen. Han jobber helt frem til 22 norsk tid og etter det har vi sittet og chattet hver kveld så det er ikke slik at han løper rundt på diskotek å forsøker å få tak i andre jenter heller. Faen....at jeg ikke kunne møtt en mann her som var slik eller som jeg følte det samme for, er dette takken man får for å leve så lenge i sølibat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei,

 

Det er en stund siden du skrev dette nå.

Men jeg lurer litt på hvordan det går og hva som skjer nå.

 

Jeg er nettopp selv kommet hjem fra syden. Etter to uker. siste uken var jeg hos frisør på hotellet. Og vi ble betatt av hverandre. Og gikk ut sammen hver dag etter det. Han er sjarmerende, snill, glad i barn og alt jeg ser etter hos en mann. Godt likt av alle.

 

Jeg kom hjem i går og syntes det er trist. Alene igjen, jeg savner han faktisk. Og tenker på han hele tiden. Vi sender masse sms osv.

Han sier han savner meg og tenker på mg hele tiden. Jeg og mitt barn er velkommen tilbake når som helst osv.

 

Ååå hvorfor må han bo så langt vekke. Jeg har prøvd å distansere meg følelsesmessig. Men merker jo jeg er blitt glad i han og betatt. Dumme meg. Trodde ikke noe slikt ville skje med meg..

 

Det virker som han er veldig interessert i å få dette til å fungere og han sier han vil vente på meg osv. Men er det mulig og sunt og ha et avstandsforhold? Huff, mange tanker i hodet nå.

Hadde vært kjekt å høre deres ansre erfaringer om dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her:

He he så artig å høre at vi er flere i samme båt. Jeg kan nå gi deg en kjapp oppdatering på min situasjon. Joda vi sitter forsatt å chatter så og si hver hveld ennå og nå er det gått en mnd og neste mnd så tar jeg med en ukes tur ned igjen alene denne gang så får det som skjer skje.

 

Jeg har også vært på et par dater her hjemme men vet ikke om jeg har møtt han med stor H ennå. Det jeg tror jeg savner litt med norske menn er nok lidenskapen, og det å tørre å si rett ut hva de ønsker...fortrinnsvis i edru tilstand og ikke snøvling i drosjekøen på vei hjem fra byen.

 

Vi har avansert litt og gått over til web-cam og noen ganger bare ren snakking også, så nå må jeg jo plutselig stelle meg når kvelden kommer....sukker oppgitt ;-)

 

Jeg er ikke så redd for det som skjer heller siden vi nå har chattet så mye som vi har gjort og skulle noe skje så er det ikke akkurat bare et one-night-stand i fylla heller, hva som kommer etterpå får jeg ta når den tid kommer, men det hadde vært gøy å vise han Norge også så vi får nå se. Jeg kjenner at på samme måte som jeg føler en enorm lyst hele tiden så er jeg også veldig avslappet til det hele nå...hehehe kanskje fordi jeg vet jeg skal ned igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at dere fremdeles har kontakt etter så lang tid :)

 

Vi snakker mye på msn. Og det blir en del sms. Han jobber også til 22.. Så det er lange dager for han.

Jobber han som massør på et hotel?

Han her jobber som frisør på hotel :)

 

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal føle og tenke. alt er bare et kaos av følelser.

Det beste er vel å bare glemme han, men jeg klarer ikke det ennå..

 

Ja, norske menn har ikke samme lidenskapen. Uff,, hvordan skal dette gå??

 

:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her igjen, ser du har lagt ut det samme på anonymforumet og fått en del pepper der utrolig så fordomsfull mange er. Jeg har mange venner her i Norge som opprinnelig ikke er norsk og de kan si at Norge er ikke et så fantastisk land, joda vi har våre fordeler men vi mangler nok varmen som de har i mange andre land.

 

Må du ha et svar på hvordan det skal gå nå da? Har du en annen på vent her hjemme? Kan du ikek bar se det an? Se om du kan ta deg en tur ned igjen etterhvert også ta det derfra? Vi har nettopp sittet og chattet via webcam igjen og ja jeg vet det med å jobbe lange dager. Han driver sitt eget spa der og ja det er ikke vanskelig å forstå at det er hans når man ser på brosyren osv....for de som må hakke på alt.

 

Jeg ser heller ikke på meg selv som naiv, jeg vet at når jeg reiser ned igjen dit nå så vil nok han forsatt måtte jobbe en del, men det er helt greit jeg har da tenkt å gjøre andre ting enn bare det å henge over han. Det samme ville jo ha skjedd om han kom hit på besøk, jeg måtte jo forsatt ha jobbet, selv om vi nå har fri i helgene noe de ikke har. Jeg mener han skal være utrolig god om han rekker å sjekke opp andre på den tiden han ikke er på jobb eller chatter med meg. Hehe nå var det kanskje til og med motsatt her...jeg sjekket opp han...hehe snakk om å være desperat. Jeg så da veldig godt forskjellen på de typiske sjekkerene der nede og han, jeg opplevde t.o.m. at strand-politiet gav meg msn og mobilnummer.

 

Det blir også litt anledes når vi "sees" så ofte, det vil si via webcam, for da ser du reaksjonen på hva som blir sagt eller skrevet.

 

Jeg tror alt i alt så ble jeg bedt ut av 6-7 forskjellige når jeg var der, men det var kun han som ville ta med både meg og min sønn på et typisk familiested, alle de andre ville treffes etter at sønnen min hadde lagt seg...noe som utgikk.

 

Så klart det finnes alltid de som vil si at han kun er ute etter å komme til norge osv og at han sikkert bare er mer utspekulert enn andre men det får de heller bare gjør. Også finnes det nok de som sier at det finnes kjekke karer her hjemme også, men for 2-3 år siden så var det et par av det kjekke karene som klarte å sår meg såpass at jeg valgte å droppe alt som het dating og forhold helt til nå og hadde det ikke vært for det som skjedde i sommer så ville jeg ikke ha vurdert å finne en her heller så jeg har ikke noe å tape sånn sett. Jeg hadde godtatt at mitt liv besto av min sønn, jobb og venner og var faktisk veldig fornøyd med det også.

 

Mitt tips er: ikke stress så mye med å finne svar fra andre, hør på deg selv og hva du vil, jada du risikerer å bli såret men det gjør man uansett om det er i norge eller et annet sted i verden. Skal du sørge for å ikke bli såret får du gjøre som jeg gjorde: ta fullstendig avstand fra forhold og være fornøyd med det du har: jobb og barn. Det er jo ikek slik at du skal gifte deg med han i morgen....da hadde jeg nok også blitt litt skeptisk.

 

Jeg kommer ikke til å svare på anonymforumet, men jeg kan svare deg her fordi de som sitter der synes jeg ofte det virker som de ikke har et liv i det hele tatt, kun opptatt av å rakke ned på andre....hehe nå har jeg sikkert hisset på meg mange der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar igjen,

Er godt å høre fra noen som er i samme situasjon og som ikke er så utrolig dømmende. Jeg er ikke helt dum heller liksom.

 

Og ja, som deg så ser jeg forskjellen på de som kun er på sjekkeren og de som mener alvor. Var mange der som kun var ute etter flørt. Det merkes lett. Han her ville også ha sønnen min med og likte han veldig godt.

Han sier at jeg er hjertelig velkommen tilbake når som helst, med eller uten sønnen min.

 

Han her har også sitt eget sted på hotellet, som din.

En frisørsalong. Han er utrolig dyktig, jeg har aldri blitt så fin på håret hvertfall. Alle i familien min klippet seg der og alle var strålende fornøyd ;)

Men han jobber jo vanvittig masse. hver dag ja, ikke fri i helgene der. Og begynner kl 9 om morgene til 22 om kvelden. Det er jo helt sykt.

 

Vi chatter på msn om kveldene, men også mens han er på jobb og det ikke erk under. Vi sender sms og mail. Vi sender bilder osv.

Han er virkelig hyggelig og snill og sjarmerende.

 

Og nei, jeg trenger jo ikke svar på alt med en gang, men kan heller se tingene an. Har ikke noen på vent her i Norge nei. Jeg ble singel for 2 mndr siden, og var ikke akkurat klar for noe nytt. men det skjedde og det gjør at jeg tenker på han hele tiden. Får nesten ikke sove.

 

Jeg vil gjerne ned igjen til han og se hvordan det hadde blitt, familien min er litt skeptisk til det. Og mener jeg burde invitere han hit i stedet..

 

Jeg vet ikke jeg..

 

Takk for at du svarer meg, godt å høre fra noen som ikke dømmer meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI igjen...

 

He he he jeg så de var fra samme land også...men ikke si det høyt. De jobber mindre der på vinteren for da er det lavsesong, da har de nok mulighet til å reise.

 

Hvor i landet bor du forresten? Jeg bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Bergen...

Hvor gammel er du? jeg er 28 :-)

 

Vittig at de er fra samme land da.. Marmaris han også?

 

Ja hotellet han jobber på stenger i oktober...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Ikke samme by...hehehe. Neida tuller bare, ta det som det kommer og se hva som skjer, det kommer nå jeg til å gjøre i hvertfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal prøve på det :)

Kose meg med det i stedet for å tenke for mye og stresse og kave ;) De er vel ferdig på jobb nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp....det hadde vært artig å ha kontakt med deg utenom her også da...noen forslag på hvordan vi kan få det til uten å avsløre oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde vært kjekt :)

 

Jeg har dessverre mailadresse med fullt navn :(

Hadde vært godt å snakke med deg på msn eller noe. Men adressen inneholder navn :((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...