Sjokoladebanan Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 De 3 siste dagene har puppene mine vært skikkelig ømme. Har liksom ikke lagt merke til at de bruker å være så ømme iløpet av en syklus. Er på dag 24 nå, og jeg bruker på ha en syklus på ca 30, 31 dager, så det er jo en uke igjen til mensen. (rundt mensentider jeg bruker å kjenne det) Da jeg var gravid sist, fikk jeg vondt i puppene en uke før jeg fikk testa meg, å de var superømme lenge etterå :-/ Kjenner jeg begynner å få litt småpanikk hehe, for jeg har overhodet ikke "tid"et barn til akkurat nå da jeg er midt i studiene, og har allerede måtte ha ett års permisjon pga fødsel. Vi brukte jo kondom å burde vel ha sett om den har sprukket ikke sant???? Så vær så snill å gi meg andre gode grunner til at jeg har vondt i puppene mine nå!!!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Du kan ha fått uregelmessig syklus som gjør at mensen kommer tidligere?
BettyBoob Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 jeg får ømme pupper ca 1 uke før mensen. Dette har begynt det siste halve året - aldri merket noe til det før det. Så ting kan endre seg, og du må ikke være gravid!
Sjokoladebanan Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2010 La oss håpe det er en av disse to da :-) Det verste er jo at nå når jeg er obs på det så kommer jeg jo på at de siste dagene har jeg vært veldig trøtt også hehe. Tror hjernen min spiller meg et puss. Jeg er jo ikke gravid, det er jeg egentlig sikker på.
zombie2be Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 ååå, vær ikke sikker! venter også mensen om ei uke og jeg testet faktisk positivt idag!! kjente alle tegn, måtte bare fordi om d egentlig er for tidlig.. juhuu.)
Sjokoladebanan Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2010 ÅÅ gratulerer, ingenting er så fantastisk som å bli gravid når man går rundt å håper på det. Hadde det ikke vært for utdanningen min så hadde jeg også blitt kjempeglad, men jeg kjenner ikke at jeg har sååå veldig lyst til å utsette den enda et år... Men sannsynligheten må jo være ganske liten siden vi ikke har lagt merke til at kondomen lakk da, så jeg er nok ikke gravid, bare litt smånervøs hehe...
Musemor med tre søte små Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Jeg pleier å få veldig ømme bryster når det nærmer seg mensen, uansett om jeg er gravid eller ikke.
zombie2be Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 var ikke planen, men det skal nå gå.. blei litt paff faktisk,tenkte å prøve på nr 2 til jul, men håper såklart spira klamrer seg fast og kommer til våren en gang;) krysser fingrene for at kroppen din spiller deg et lite puss bare..
Sjokoladebanan Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2010 Ja det kan godt være jeg også bruker det, men at jeg ikke har lagt merke til det. tror bare jeg er paranoid hehe... Alle rundt meg er jo gravide nå, så jeg kjenner jo at innert inne så har jeg jo lyst på, men jeg vet at det absolutt ikke passer med livssituasjonen vår akkurat nå. Men er jeg gravid så skal dere få vite det. Tar ikke noe test før forventet mens uansett.
Musemor med tre søte små Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 Men da er du jo i en vinn, vinn situasjon. Dersom du er gravid er det bra siden du egentlig ønsker det. Dersom du ikke er gravid er det bra siden det ikke passer. Dette kan du ikke på noen som helst måte tape :-P
PAVEEL Skrevet 22. juli 2010 #11 Skrevet 22. juli 2010 Jeg ble gravid selv om vi brukte kondom. Så aldri noe hull......
saartje Skrevet 22. juli 2010 #12 Skrevet 22. juli 2010 Kan være flere årsaker enn bare graviditet. Kvinner kan få ømme pupper før mensen 7-10 dager før eller når de har eggløsning. Ømme pupper kan også være tegn på magnesium mangel. Merker du at det blir verre over tid så kan du prøve magnesium tilskud som man får på helsekost butikk
sillyfilly og Olivia Skrevet 22. juli 2010 #13 Skrevet 22. juli 2010 Bruker du p-piller? Det kan gi ømme bryster.
Sjokoladebanan Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #14 Skrevet 22. juli 2010 Nei jeg går ikke på noe hormonpreparater i det heletatt... Hmhmhm.. er nok sikkert kun mensen i vente, og bare jeg som ikke har tenkt så mye på det før.... Men litt irriterende at jeg må vente i en heeel uke før jeg finner ut noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå