Gå til innhold

Nå er det F... meg SLUTT!!!!! :-(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sparker jeg meg selv realt i ræva, mitt nye liv starter nå!!

Jeg har de siste to årene vært tragisk slapp med hva jeg stapper i meg og trening har blitt et fremmedord. Dette har resultert i 22 kilo overvekt, og kroppen min er helt ødelagt :-(

I dag ryddet jeg skapet mitt og fant noen sommer klær som har ligget innerst i skapet de siste sommerne. Jeg fikk ikke buksenne lenger enn over knærne, og disse satt som et skudd sommeren for to år siden. Tragisk!!

MEN, nå er det slutt på slaraffenliv! Neste sommer skal jeg være tilbake i buksene mine ;-)

Så ønsk meg lykke til!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det klarer du neppe!

men jeg anbefaler Ketolyse!!

Skrevet

Det var jo et motiverende svar!!

Skrevet

Ja, dette ver en flott oppvekker og nå går det rette veien! :) Behold buksene og se at de blir mer og mer passelig etter som tiden går. Neste sommer sitter de fint igjen :) Og det er ikke så mye en trenger å gjøre for å gå ned, tren noen ganger i uka, gå turer og hold deg til snop i helgene, eller noe i den dur, så går dette bra det :)

Lykke til! :)

Skrevet

Hvorfor skulle jeg ikke klare det??

Ketolyse er helt uaktuelt!

HI

Skrevet

Så jævla positiv du er da, NN 14:04!

Selv om du ikke klarer å slanke deg, kan det vel tenkes at andre greier det.

Lykke til HI, dette fikser du lett ;)

Skrevet

Lykke til! Da er vi to med samme mål! Dette klarer vi - men min erfaring er styr unna ketolyse som vår positive medsløster over her foreslår!

Skrevet

Lykke til! Det beste du kan gjøre for kroppen din er å spise sunt og trene. :) Men husk å unn deg selv en belønning innimellom ;-)

Skrevet

22 kilo på et år er mye, men du kan klare det:), selv klarte jeg å ta av 20 kilo på ett år, lykke til:-)

Skrevet

Jeg anbefaller Grethe rode. Da kan du spise normal hverdagskost i normale mengder og du kan i tillegg skjeie ut en gang i mellom;)

Jeg anbefaller deg og gå inn på vektklubben.no, den er i Grethe rode sin regi. Der kan du helt GRATIS legge inn alt du spiser i en kostholdskalkulator som regner ut hvor mange kalorier du har fått i deg hvor mye fett, karbohydrater ol du har i kosten din. Veldi enkelt og veldi greit;)

Regner med at du bør ligge på rundt 1500-1600 kal pr dag. Du kan spise mase god mat da om du bare velger riktig;)

Lykke til;)))

Skrevet

22 kg på et år er da slettes ikke mye. Med riktig kost alla grethe rode så htar det deg 22 uker og kvitte deg med de eksta kiloene din;)

Lykke til;))

Skrevet

takk for gode tips ;-)

HI

Skrevet

Det klarer du!!! Jeg hadde også et par bukser i skapet som jeg ikke fikk dratt over rumpa, disse buksene brukte jeg for 5 år (og 2 graviditeter) siden. For ca 3 måneder siden begynte jeg å trene med Jillian Michaels video 30 day shred. I dag prøvde jeg buksene igjen, og fikk knappen igjen! Den første måneden trente jeg hver dag, etter det har jeg trent 3-4 ganger i uka og vekslet mellom level 2 og level 3 på videoen. Lårene mine har fått muskler, har blitt velformede og er ikke kvapsete lengre, cellulittene er omtrent forsvunnet og på magen kan jeg se konturene av magemusklene, store mengder av magefettet er borte. Vedhenget på overarmene er også borte, så her har mye skjedd på kort tid :)

Jeg får mange kommentarer på at jeg har blitt så slank, mannen min sa for et par kvelder siden at jeg må ha gått ned noe voldsomt i vekt, for magen og lårene mine er nesten bare muskler. Hvor mye jeg har gått ned aner jeg ikke, siden vi ikke har badevekt. Jeg veide meg på sykehuset dagen etter siste fødsel (11 måneder siden), og da viste vekten 78 kg. Kostholdet har jeg ikke endret på, så hadde sikkert fått enda større resultater om jeg hadde gjort noe med det også. Men jeg er ikke villig til å gi opp brus, smågodt og god mat i helgene, det tror jeg jeg bare blir trist av. Da kompenserer jeg heller inntaket med økt aktivitet :)

Skrevet

Jeg er i samme situasjon. Altfor overvektig:( Men jeg har tatt meg skikkelig sammen. Har gått ned 23 kg på rett over et år. Innser at det tar tid. Har planer om å gå ned minst 20 til, og føler jeg er på vei. Men det er ikke noe sjokkslanking på noe måte.

Skrevet

Tror du 30 days shred er noe for noen som er helt utrente/ikke vant med å trene?

Skrevet

Ja, absolutt! Jeg hadde ikke trent siden tenårene da jeg begynte med dette. Hvorfor skulle det ikke passe?

Skrevet

For jeg aner ikke hva det er! Tenker det ikke må være for stor belastning.

Skrevet

Jentene i bakgrunnen viser to versjoner av øvelsene, en lett og en tung, så belastningen tilpasser du selv og øker etterhvert som du blir bedre trent. En treningsøkt tar 25 minutter inkludert oppvarming og uttøyning.

Skrevet

Lykke til! Dette klarer du ;-) Jeg har klart 18 kg, med Grete Roede og da har jeg faktisk tillatt meg noen sprekker :-)

Skrevet

lykke til!!!!

jeg klarte 11 kilo på en måned jeg. og resten av de 20 kiloene på 3 måneder til... aaah!drømmen.. d var reductil som hjalp meg. men nå er d ikke lovlig lenger. skjønner nesten litt hvorfor!

11 kilo på en mnd. legen min holdt på å fikk sjokk, han hadde ikke vært borti noen som hadde gått ned så fort før:) uten opprasjon seff

Skrevet

Dette hørtes interessant ut! Hvor får jeg bestilt denne videon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...