svirrehodet Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 jeg har allerede bestilt time hos lege, men fikk ikke noe før på manda.. lurer på om dere har noen svar?? Jeg fikk nettopp blødninger, og sammen med det kom det ut en 1.5 cm slimaktig hudflak lignende sak.. ( beklager, vet at dette er utrolig lite apetittelig, men trenger sårt svar)... er dette en SA? isåfall visste jeg ikke at jeg var gravid engang.. Håper noen svarer meg. Setter stor pris på alle svar!
Gjest datatyven Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Har hatt tre svangerskap med blødninger, også med klumper. Har to friske barn, og en sa/ma. Ikke godt for noen å si hva det er som skjer, men du kan jo kjøpe deg en test, er den positiv så kan det ha vært sa, eller du kan være gravis fremdeles.
svirrehodet Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2010 Tusen takk for svar jeg har bare gått å tenkt på hva dette kunne være for noe, så jeg har faktisk ikke kommet på tanken å kjøpe en test engang..
♡Mamman&Rockebolla♡ Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Du tester vel positivt på en graviditetstest nå, uansett om det var en SA eller ikke. Hormonene sitter i enda.. Håper det går greit med deg
svirrehodet Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2010 hmm, testet i går kveld, men den var negativ... Så da lurer jeg veldig på hva det var... Det går greit, nå som testen var negativ, er bare litt forvirret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå