Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Hadde møtt en mann som var helt fantastisk på alle måter, morsom, snill,omsorgsfull, oppvakt, kjekk osv. og dere ville ha tilbrakt resten av livet sammen. Han hadde barn fra et tidligere forhold men var nå steril. Barna hans likte deg kjempegodt og vice versa. Likevel hadde du alltid ønsket deg egne barn. Kunne du da falt til rette i rollen som stemor men ikke mor? Kunne du levd med å aldri få egne barn?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Helt ærlig? Jeg tror ikke det. Men jeg hadde nok luftet tanken på sæddonasjon eller adopsjon. For barn vil jeg ha.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Jeg kunne ikke levd uten egne barn. Hadde iallefall ikke greid det om jeg visste jeg kunne få barn, men ikke han. Men sæddonasjon hadde jeg utvilsomt sjekket muligheten for.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 nei.. dessverre. Elsker å være gravid.. unders over hvem den lille er i magen.. kjenne barnet vokse og gi tegn til liv fra seg.. og senere oppnå den første kontakten, amme nyte nyfødtlukta..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Nei, hvis jeg alltid hadde ønsket meg egne barn hadde jeg aldri i verden gått inn for å bare bli stemor. Det er IKKE det samme...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Nei, kunne aldri ha gjort det. Det å ha egene barn er bare helt fantastisk, å hadde ikke bytta bort det mot alt i verden!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 Nei er du gal:) Ingenting er verdt å bytte mot barn for i mine øyner. Jeg elsker og gå gravid.. Å få egne barn er det største som finnes. Du bør ikke gå videre i dette forholdet om du vet at du ønsker deg egne barn. Det må han bare forstå selv også
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 Jeg kunne godt levd uten å få egne barn, men kunne aldri tenkt meg en mann som hadde barn fra før.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 Ikke den minste lille sjans for det nei! Absolutt på ingen måte! Jeg hadde kanskje tenkt at det gikk bra i forelskelsens rus osv, men jeg vet også at realiteten hadde innhentet meg før eller siden og da hadde jeg "kastet bort" vedrifull tid og satt meg selv i en situasjon hvor jeg var med en mann jeg var glad i, men måtte velge å gå fra han til fordel om det uvisse i håp om å få egne barn med noen andre. Hvordan er situasjonen deres? Har han setilisert seg, eller kan han ikke få barn? Er det aktuellt for han å omgjøre steriliseringen? Hvis du alle rede tenker på dette som et problem som kan oppstå, så vil det helt klart blir et kjempeproblem etter hvert. Jeg ville forklart han at du ikke kan velge bort barn (referer til hvordan han føler for sine barn) for å bli hos han. Så får han ta valget om å gjøre om steriliseringen eller la deg gå. Hilsen Elisabeth.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #12 Skrevet 22. juli 2010 Når man spør på forumene "barn i magen" og "din baby" sier det kanskje seg selv hva svarene ville bli...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #13 Skrevet 22. juli 2010 Nei, kjenner ei som gikk inn i et forhold, men der reverserte de det, slik at de har fått barn sammen i ettertid. Så kansje ville jeg ha snakket med han om den muligheten, eventuelt andre muligheter siden det hadde vært helt utenkelig for meg å ikke få egne barn.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #14 Skrevet 22. juli 2010 Ja det kunne jeg gjort.. Tatt han sine som mine.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #15 Skrevet 22. juli 2010 Tror nok ikke det. Kjenner på rollen som stemor til en gutt på 3 år nå samtidig som jeg er gravid. Det vil aldri kunne sammenlignes.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #17 Skrevet 22. juli 2010 Ja hvorfor ikke. De fleste barn er jo serieprodusert.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #20 Skrevet 22. juli 2010 Nei, hadde nok gjort det slutt for å finne en jeg kunne stifte egen familie med. Men om mannen ikke var steril kunne jeg godt ha vert stemor og mor til hans barn:) Men steril, nei, for jeg vet det hadde kommet en tid jeg hadde angret bittert på at jeg ikke selv fikk den utrolige opplevelsen det er å bli mor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå