Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Svigers bor i underkant av to timers kjøretur fra oss.. De elsker tydligvis sine barnebarn, meeen... Nå er sønnen vår 2,5år og de har vert her 3 ganger? .. Nei, det er ikke de at de ikke vil ha kontakt, men det er alltid et endeløst mas om vi skal komme til dem.. Deres andre barnebarn som også bor bare et steinkast fra oss, hadde ikke det vert naturlig at de kunne komme hit også? så får de treffe begge barebarrna sine ?? Andre som er i samme situasjon eller? er dette slik det skal være?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 høres ut som min svigermor. hun kommer omtrent aldri hit. men vil at vi skal komme til henne. er jo mye lettere at hun kommer hit. her har jo ungene lekene sine osv. hun bor ca 25 min å kjøre fra oss. så er jo ikke lange stykke. når minsten var baby så nektet jeg å kjøre opp dit. da endte det med at hun så han tre ganger på 4 mnd. og to av gangene var i forbindelse med dåpen og tredjegangen var i et middagsbesøk jeg var i hos dem...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 høres ut som slik min mormor og morfar har hvert mot meg og min bror hele livet. de har alltid bare bodd 25 min unna. men ikke dukket opp i selskaper eller slikt fordet. de har også ringt og mast om å få besøk. men når andre ber de da kan de aldri eller så er det noe galdt med været.. min mann og jeg ba de rett etter at vi flyttet sammen da avlyste de fordi de blåste for mye.. blåste ikke noe særlig, men en unnskyldning for å sleppe å dra.. mine foreldre ga opp etterhvert som vi ble eldre å prøve å få de til å komme.. var så mange unnskyldninger hele tiden. har ikke bra forhold til disse den dag i dag. det har ikke min bror heller. synd men de har lissom aldri villet se oss uten å måtte gå ut av døra.. er overhode ikke slik det skal være. mine svigerforeldre og min mor bor begge en time unna oss nå. men de er hos oss så ofte de kan. gjerne da anhver uke for å besøke sitt barnebarn. litt mindre besøøk disse ukene da jeg har termin 30 september og de ikke vil stresse meg. men vi ser dem jo fordet. besteforeldre må besøke sine barnebarn mener da jeg. hvertfall så lenge de er oppegående og friske. ellers får de ikke et bra forhold til barna.. om de er til å prate med så prat med de. forklar at de må besøke ungene deres.. legg det til barnas fordel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå