Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Jeg har kjent en type i mange år. Vi har datet frem og tilbake hele tiden. Vi hadde en periode nå i sommer hvor vi datet noen måneder. Vi ble enige for et par uker siden,at vi skulle kutte det ut og nå har han allerede fått seg ny dame.. Problemet er at han sender meg meldinger hele tiden og han har sex med meg. Jeg visste ikke at han hadde fått seg ny dame før nå nylig. dette er en type som er utro hele tiden, i hvert eneste forhold han har. Jeg har fått litt nok av det nå, og synes hun nye fortjener å vite hvordan han er. Hun har et barn å ta hensyn til også.. Det ligner ikke meg i det hele tatt å være sånn, men jeg har fått nok av hele oppførselen hans..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Gi henne beskjed, du. Velger hun å ikke tro deg, får hun skylde seg selv senere.
Nikki 75 Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Spørsmålet er hvorfor DU fremdeles holder på med denne fyren, når du vet han er en utro drittsekk? Det er ikke slemt å gi beskjed til ny kjæreste hvis du har vedkommendes beste interesser i hjertet, og det ikke er hevn for noe - men det spørs om hun tror på deg uansett. Jeg hadde latt det ligge, og bare kuttet ut fyren.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Jeg visste ikke at han hadde fått seg ny dame før nå nettopp, og jeg har ikke hatt sex med han etter at han sa det. Greia er det at han, tro det eller ei, alltid har vært ærlig mot meg. Og jeg har valgt å stole på han. Jeg har virkelig hennes beste i tankene, jeg kan få han om jeg vil, men det kunne ikke falle meg inn i mine villeste drømmer.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 jeg ville sendt en mld til han. Si ifra at du vet at han har dame og hvis hun betyr noe så bør han kutte deg ut. Hvis ikke vil du fortelle henne hva slags type han er. Noe slikt, men gi han en advarsel eller si det itl ham. hvis ikke det hjelper, kutt ham ut og avvis ham. Ville ikke gått til henne, siden hun ikke kjenner deg.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 hun kjenner meg faktisk litt. og jeg vet hun har vært veldig sjalu på meg. de har kranglet en del om meg allerede. Ikke spør meg hvorfor for det vet jeg ikke. Han vet at jeg vet det, siden det var han som selv sa til meg at han hadde fått seg dame.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 Hvor gamle er dere i denne debatten, egentlig??? Det eneste rette etter min mening er å kutte fyren helt ut. Ikke ha kontakt med han på NOEN måte, så får han seile sin egen sjø, drittsekken. Jeg tror det har lite hensikt å si noe til damen hans, hun er mest sannsynlig døv på begge ører pga forelskelse. Rydd din egen sti du!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 Vær takknemlig for at du ikke er den dama som sitter hjemme og tror at dere er i et forhold hvor dere er trofast mot hverandre mens han er ute å ligger med andre. Du er nok ikke den eneste han har sex med på si heller. Jeg ville ikke tatt kontakt med henne, men vært glad for at jeg slapp med skrekken fra denne typen og gått videre med lettelse. Jeg tror at du har kastet bort nok tid på denne mannen, hadde han ville være sammen med deg hadde dere vært sammen nå, men tviler på at han hadde vært trofast. Jeg vilel også bestillt en time til GU for å sjekke om han har smittet deg med noe. Rett deg opp i ryggen og vær stolt av deg selv, du har ikke gjort noe gale, siden du ikke visste om henne, ikke nedverdig deg selv til å være den han kan få seg et ligg med når han føler for det. Du fortjener en ordentlig kjæreste som respekterer deg og vil være i et normalt forhold med deg. Ikke ta kontakt med dama hans, det er ikke din jobb å rette opp i, hun må dessverre lære selv. Hilsen Elisabeth.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #11 Skrevet 22. juli 2010 Han har alltid vært ærlig mot deg, men du visste ikke før nå nylig at han hadde fått seg ny dame?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #12 Skrevet 22. juli 2010 Men hvis hun får beskjed om utroskapen er det jo en del av læringsprosessen.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #14 Skrevet 22. juli 2010 Si det til henne og så dropper du han. Om du ikke har planer om å droppe han, kan du tie still!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå