Gå til innhold

Kan dette virkelig stemme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har veldig små pupper, nesten ikke pupper i det hele tatt, de ble borte og er nesten bare hud igjen etter ammingen.. Jeg hadde bare en a cup før jeg ble gravid også, men nå er jeg en a- med litt heng. Jeg føler at de ikke er fine, men jeg vil ikke gjøre noe med det, jeg er redd operasjoner og sånt.. Mannen min tar på de, holder rundt meg, sier at jeg er deilig hele tiden. Og han er opptatt av puppene mine, han holder på de og koser med meg, han har aldri noengang vist meg noen misnøye med at de er så små, og jeg har aldri sett SELV at han har sett på andre damer sine pupper. Men nå lurer jeg virkelig på, Kan det stemme at han er fornøyd med de som de er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan stemme, jeg har mange ganger hørt kompiser sagt at de syns det er bedre med jenter med små pupper fordi de holder seg fine lengere. Menn er veldig forskjellige, men jeg vet om mange som foretrekker små pupper:)

Skrevet

Det kan nok stemme. Noen liker store og andre små :) Kanskje flest som liker store, men det spiller vel ingen rolle så lenge du har en mann som liker dine pupper?

Skrevet

Jeg er selfølgelig kjempeglad for det, men skjønner selv ikke det.. jeg har vel dårlig selvtillit da.. Hi

Skrevet

Jeg har normalt sett ganske små pupper, type et sted mellom a og b cup. Mannen har vært litt småmisfornøyd hver gang jeg har fått pamele-utstyr pga svangerskap og amming og vært superfornøyd når de sakte har krympet tilbake til sin opprinnelige form :)

Skrevet

De fleste menn jeg kjenner liker best små pupper eller medium store pupper. En pupp som får plass i hånda.

De synes det er mer estetisk. Det gjør faktisk jeg også.

Alle fotomodeller har jo små pupper, så jeg tror helt klart mannen din elsker puppene dine:).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...