Gå til innhold

Får barnas venner ta seg til rette hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finne seg mat og sånn? Jeg synes det er en uting jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle som er høye nok til å rekke opp til kjøleskapet og klarer å skjære brød selv gjør det, ja. Senest i går kveld gikk to sekstenårsgutter - en av dem min -. bananas i kjøleskap og fryser, samt nærbutikk da de ønsket mer enn huset hadde å by på - da gikk det med to ferdigpizzaer, en pakke ovns-chips, trekvart brød og mesteparten av osten, en rest sjokoladekake samt en liter juice. Kompisen kom ned for påfyll et par timer etter. Og jeg er bare max glad for at de vil være her og kunne ikke vært mer fornøyd med at barnas venner føler seg hjemme (selv om jeg hadde hatt lyst på en kakebit til frokost, men ...)...

Skrevet

Ja. Men jeg sier i fra på forhånd. Tror ikke de har gjort det uten min 'godkjennelse'. Kanskje når mitt barn og vennene har vært alene hjemme, det skulle bare mangle.

Skrevet

Ja, mitt hjem er deres hjem men stort sett er jo folk for blyge så jeg må likevel mase om at de må forsyne seg med frukt, mat og drikke. Men du må jo bare si ifra om hvilke regler som gjelder hjemme hos deg. Det er vel ikke verre enn som så (selv om folk som pleier å ha "åpent kjøkken" nok vil synes du er litt sær).

Skrevet

Heller det enn at jeg må stå på pinne og servere hele tiden. Eller at større barn henger på byen og roter seg borti allslags tull istedet.

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke er greit. Men jeg tilbyr dem ofte mat. Synes ikke man skal bare gå og forsyne seg i andres hjem. Det er ikke alltid matlageret er fullt heller, så vi kunne opplevd å gå tom for brød på fredagskvelden da, hvis alle vennene skulle gått og forsynt seg. Og butikken åpner ikke før på mandagen igjen. Vel, det kunne skjedd. Jeg synes ikke det er greit å bare forsyne seg. Jeg går heller ikke og forsyner meg når jeg er hos andre folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...