*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Hei:) Her er ståa: Jeg har i lang tid hatt mørk hår. Har ikke farget håret på en stund nå, for jeg prøver å spare ut til min egen hårfarge. Jeg vil nemlig bli lys igjen og da lønner det seg ikke å ha mørkt under. Jeg var veldig mørk, det som er igjen i tuppene nå(har klipt meg så det er ikke mer enn 5 cm igjen i tuppene som er mørkt) har blitt rimelig blast. Men problemet er siden jeg har ufarget hår mesteparten bortsett fra mørke tupper(ikke slitt), så vet jeg ikke hvordan jeg skal gå fram for å få lysfargen til å sitte og ikke bli grønn eller oransje.. ¨ Hvilken farge skal jeg velge,kan jeg bleke tuppene og farge resten av håret med lysfarging? Klønete forklart,men håper noen kan gi meg et fornuftig svar:)
klg,2 boys now:) Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 lønner seg å bleike tuppene først.så farge hele håret etterpå i ønsket farge.sjansen for at det kan bli gyldent er stor hvis du tenker å bruke hjemmefarge.alle lyse farger du får kjøpt inneholder toner som gjør det gyldent.for at folk skal slippe å ha grønt hår,ser storsett bedre ut med litt gyldent enn grønt.men tror ikke du skal være redd for grønt hår.men anbefaler deg å gå til en friøsr å farge det.de kan blande seg frem til en farge som vil passe deg og ditt hår
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2010 vet at frisør er best,men de er jo så himla dyre! hehe...
Gjest Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Legg heller litt penger i håret ditt å ta turen til frisøren:) Det er så fryktelig kjedelig hvis det går galt hjemme, for da må du uansett til frisøren for å rette opp fargen/redde håret;) Snakker av erfaring:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2010 vet ikke jeg... kanskje jeg skal prøve hjemme farging.. kan det bli såååå ille da? har jo ikke mørkt hår annet enn i tuppene .hvis jeg bleker det først så må det vel gå ann? uff jeg vet ikke.. kanskje gå til lærling i frisørsalongen? halvpris.. hvor mye koster det vanligvis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå